| | Promotion|
| | |

PinDIY

Forgot password?
 Register
View: 90|Reply: 6
Collapse the left

Repaint patroon?

[Copy link]
Post time: 2016-12-29 09:43
| Show all posts |Read mode
Wat is een repaint patroon?
Is dat een xsd bestand?

Post time: 2016-12-29 17:43
| Show all posts
geen idee..... waar  heb je dat zien staan?
Reply Support Not support

Use magic Report

Author| Post time: 2016-12-29 19:07
| Show all posts
Als je een patroon bekijkt om te downloaden staat er bij of het gescaned is of een repaint.
Daarom dacht ik dat het misschien een patroon uit een xsd bestand was, die zie je best vaak tegenwoordig (in plaats van PDF).
Ik heb al veel patronen omgezet uit xsd naar PDF en die zien er wat anders uit dan de originele patronen.

Use magic Report

Post time: 2017-2-17 02:26
| Show all posts
Ik vroeg me ook al af wat repaint is, maar helaas heeft nog niemand de vraag beantwoord.

Comments

Een repaint patroon is een patroon gemaakt met Pattern Maker of PC Stitch, dus een xsd of een pat bestand, die je weer moet openen met Pattern Maker viewer of PC Stitch 7 viewer, die gratis te downloa  Details Reply Post time 2017-2-17 04:09

Use magic Report

Author| Post time: 2017-2-17 04:09
| Show all posts
borduurfan 2017-2-16 19:26
Ik vroeg me ook al af wat repaint is, maar helaas heeft nog niemand de vraag beantwoord.

Een repaint patroon is een patroon gemaakt met Pattern Maker of PC Stitch, dus een xsd of een pat bestand, die je weer moet openen met Pattern Maker viewer of PC Stitch 7 viewer, die gratis te downloaden zijn via internet.
Wil je zelf patronen maken dan moet je een koop programma downloaden van Pattern Maker  (wordt afgekort met PM) of PC Stitch (wordt afgekort met PCS).

Die programma's had ik dus al, want ik heb ontelbare patronen in xsd en pat bestanden gedownload voor ik hier lid werd, maar dat die "repaint" genoemd worden, dat wist ik dus niet.
Mocht je die willen downloaden, kijk dan uit, want de download kosten voor zo'n repaint zijn 199 coins. Waarom zoveel begrijp ik ook niet, want die download kosten gaan niet naar de maker, dus de bewering dat een repaint maken veel werk is gaat er bij mij niet in.

Use magic Report

Post time: 2017-2-17 16:58
| Show all posts
o.k. weer een stukje wijzer geworden. Bedankt.

Use magic Report

Post time: 2017-2-19 18:58
| Show all posts
dank je wel voor de uitleg

Use magic Report

||||FAQ|||Dark room|||www.pindiy.com

2018-7-18 01:32 GMT+8 , Processed in 0.035216 sec., 16 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2018 811

Quick Reply To Top Return to the list