| | Promotion|
| | |

PinDIY

Forgot password?
 Register
View: 258|Reply: 23
Collapse the left

Berichtje voor Miepie of zephyr.

[Copy link]
Post time: 2017-6-30 01:13
| Show all posts |Read mode
Hallo dames,
Heb vandaag mijn gemaakte borduurwerken op stitch dairy gezet en dank zij de link veel coins gekregen van leden.
Kijk maar naar, je ziet ze staan.
Nu het andere probleem, ben aan het oefenen gegaan met het plaatsen van een patroontje.
Nu hebben ze het verwijderd, de reden een open file en het patroon was gescanned, was een jpg foto en heb het ook in de categorie scanned pattern gezet. Fox.01 zegt dat ik geen jpg mag aanleveren, maar staat wel in de lijst.
Wat heb ik nu verkeerd gedaan, heb precies de instructies die ik van jullie heb gekregen opgevolgd, baal hier echt van.
Kunnen jullie mij raad geven, ik weet het niet meer.

Author| Post time: 2017-7-4 01:05
| Show all posts
Dat ligt er aan Miepie, als je een mooi borduurwerk hebt, dan ook een mooie lijst.
De vogels, die lijst heeft € 80,00 gekost. De Balinese vrouw dikke mooie lijst € 110,00 + glas.
Vera de muis en de bloemen, + Ot en Ot en Sien in de ton € 180,00 maar bedenk wel dat het borduurwerk altijd mooi blijft.
Ook neem ik altijd ontspiegelt glas, geeft geen schittering. Peter Rabbit samen met lijst + glas ongeveer € 65,00. Vind het jammer als mensen ze zelf inlijsten, is echt een vak op zichzelf.
Het ligt er ook aan hoeveel iemand te besteden heeft, je kunt ook een goedkope lijst nemen kan ook mooi zijn. De vogels heeft op een schildersezel in de etalage gestaan, die man heeft het geweten, er waren een aantal mensen die het wilden kopen, ben gebeld, maar nee niet gedaan.
Dit zeg ik niet om te pochen, maar het is echt waar. Toen ik nog werkte borduurde ik altijd in de vakantie aan de Balinese vrouw. Een collega vroeg of ik het ook voor haar wilde borduren, moest maar een prijsopgave geven. Dat was linnen en 13 kleuren geloof ik, de borduururen niet meegerekend dat doe ik nooit. Wat ik niet doe als iemand vraagt om iets te borduren binnen een termijn dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Waar ik nu mee bezig ben daar ben ik mee begonnen in 2015 maar veel in het ziekenhuis gelegen, ik neem dan altijd een klein borduurwerkje mee, vanwege diefstal dan heb je wat te doen.
Nou een heel verhaal, ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes,
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2017-6-30 21:32
| Show all posts
Als je het patroon gescanned hebt dan hoort het ook in de categorie gescanned, dus dat heb je goed gedaan. Als ik me niet vergis mag je het patroon aanleveren in PDF format of RAR. Je mag wel jpgs aanleveren maar die moeten dan in die RAR file bij mekaar gedaan worden. Vraag me niet waarom, dat weet ik ook niet maar dat zijn nou eenmaal de regels. Ben je bekend met RAR? Zo niet zou ik zeggen probeer er een PDF van te maken dat is simpeler. Er zijn genoeg websites waar je dit snel en gratis kan doen als je daar zelf de software niet voor hebt. Toets in google gewoon dit in "jpg to pdf" en je krijgt een hele sloot aan websites waar je dit kan doen.
Sorry Sylvie dat het zo'n gedoe is. Ik doe mijn best om het zo compleet mogelijk uit te leggen, maar daar ben ik duidelijk ook niet super goed in. De moderators hebben het zo druk dat ze vaak maar heel beknopt vertellen wat je nou eigenlijk precies niet goed gedaan hebt. Hierdoor weet je vaak nog niet hoe het nou wel moet, dit is erg frustrerend. Er wordt eigenlijk van je verwacht dat je wel goed overweg kunt met de computer en van alles maar weet. Dit is helaas voor veel mensen gewoon niet het geval en dan wordt gewoon even een patroontje uploaden een hels karwei. Ik hoop dat je met deze uitleg misschien weer een stapje verder komt.  

Comments

Miepie dat omzetten zit een gevaar aan. Begin er niet aan. Zal alleen de werken plaatsen als ze klaar zijn. Ben het gezeur nu wel echt zat, heb het gehad met dat mens. Heb van jouw opgeslagen.  Post time 2017-7-1 02:47
Nou krijg ik weer een bericht van annekins dat ik de cofeecup moet gebruiken als ik wat terug wil zeggen, alle comentaren op borduurwerken heeft ze verwijderd. Ze zal mij niet weg krijgen box vol.  Post time 2017-7-1 01:58
Daar ben jij niet de schuld van Miepie, er staat duidelijk als je een zelfgemaakte foto hebt en alles invult, zoals jouw lijst en kom je uit op jpg of pdf. Ik moet beter lezen van annekins.  Post time 2017-7-1 01:49

Use magic Report

Author| Post time: 2017-7-5 01:39
| Show all posts
Geen dank miepie, dat is wat ik nou bedoel, met een goedkopere lijst kan een borduurwerk ook mooi zijn.
Ga gewoon eens kijken bij een lijstenmaker dan krijg je wel een idee.
Net wat ik gezegd heb, ik kan niet in iemands portemonnee kijken, wat je ook borduurt meid, zal altijd mooi zijn. Ben hier vaak geweest vandaag kan mijn draai niet vinden, de trouwkaart vanmiddag gegeven, ze was er zo blij mee, had je moeten zien. Hij gaat mee naar de bruiloft Donderdag en wordt op de tafel gezet, dit had ik niet verwacht, maar haar gezicht zo verrast leuk om te zien.
Krijg ik ook eens een borduurwerkje van jouw te zien, zou ik fantastisch vinden.
Heb vandaag niets gedaan, gewoon geen zin, hoop dat ik morgen wat kan doen.
Haal wel mijn punten binnen hoor en maak even een nieuwe thread, heb weer hulp nodig.
Groetjes,

Use magic Report

Author| Post time: 2017-7-2 23:39
| Show all posts
Hi miepie,
Vond nog een klein stukje van mijn borduurwerk.
Ziet er misschien raar uit, maar ik bedek alles wat ik geborduurd heb met een pedaalemmerzak.
Dit om zoveel mogelijk vuil te voorkomen. Dit was nog een begin van 2015. Maar er kwam steeds veel tussen, waardoor ik niet kon borduren. Nu is het gereed op de stik en rechte steken na dan naar de lijstermakerij ( zucht ) krijg ik het binnenkort niet klaar komt er op de gereserveerde plaats een groot bord met een hertenafbeelding, idee vader voert dat ook uit. Dus aan de bak dan maar, een bord moeten we niet hebben toch?
a1mlqo.jpg

Use magic Report

Author| Post time: 2017-7-2 01:09
| Show all posts
Miepie, je bent een geweldig mens.
Inderdaad het komt mijn neus uit, ook al een meningsverschil gehad met mijn vader.
We hebben een hele sterke band, maar zag dat het mij te veel werd.
Dus ik kijk wel, heb je informatie bewaard, nu nog uitzoeken hoe ik een goed programma vind.
Ik concentreer mij op mijn borduurwerk, moet echt af, daarna zie ik het wel.
Zal wel op de achtergrond blijven hoor, maar kan die kat niet meer zien.
Voelde als een klap in mijn gezicht, maar geef niet op hoor.
Ben altijd netjes geweest toch, maar ja anderen oordelen anders.
Ook een prettig weekend.

Use magic Report

Post time: 2017-7-4 23:23
| Show all posts
Dankjewel Sylvie voor de uitleg. Dat is voor mijn budget helaas wel een beetje prijzig.
Wat leuk dat je zoveel gegadigden voor je werkjes hebt. Dat moet toch een goed gevoel geven lijkt me.
Met tijdsdruk iets borduren lijkt mij ook vreselijk. Ik zou dat ook niet kunnen met mijn kwaaltjes. Soms perioden dat het helemaal niet gaat.
Maar ik zou toch wel verschrikkelijk in mijn nopjes zijn als iemand ooit iets zo mooi zou vinden wat ik gemaakt had dat ze het wilden kopen. Misschien overkomt me dat ooit nog eens

Use magic Report

Post time: 2017-7-1 04:58
| Show all posts
Jammer dat het allemaal zo is gegaan Sylvie. Ik begrijp volkomen dat het je de neus uit komt, aan jou geduld komt ook een eind. Je kunt in ieder geval trots op jezelf wezen dat je het hebt geprobeerd en dat je er alles aan gedaan hebt om het goed te doen. Probeer het verder van je af te zetten en je op de leuke kanten van de site te richten.
Ik wil je graag nog een fijne avond en een goed weekend wensen!

Use magic Report

Post time: 2017-7-3 23:51
| Show all posts
Het ziet er goed uit Sylvie! Eigenlijk wel een slim idee om er plastic over heen te leggen, het is altijd lastig om het allemaal schoon te houden. Jij brengt het dus ook echt naar een professioneel om het te laten inlijsten. Wat kost dat zoal om het te laten doen? Ik pruts altijd zelf maar wat aan, ben altijd bang geweest dat het je een rib uit je lijf kost om het te laten inlijsten.

Use magic Report

Post time: 2017-7-9 02:49
| Show all posts
Nou bij deze dan een foto van mijn huidige project. Het is de blackwork Amaryllis van Ajisai Press. Ben nu ongeveer halverwege. IMG_0211.jpg

Use magic Report

Author| Post time: 2017-7-9 02:51
| Show all posts
Dat is een prachtig borduurwerk miepie.
Nog nooit zoiets gezien, je hebt een mooie hand van borduren.
Heel mooi dikke 10.
Groetjes,

Comments

Ook liefhebber van aida, ik ook, werkt zo lekker. Fijne avond en Zondag. Groetjes,  Post time 2017-7-9 02:54

Use magic Report

Author| Post time: 2017-6-30 02:06
| Show all posts
Heb ze nu gescant, op het voorbeeld staat cover maar een foto is ook niet goed.

Comments

Alles staat precies zoals het moet en in de juiste categorie, precies hoe jij het mij voor deed. Hoop dat ze het nu niet weer verwijderen.  Post time 2017-6-30 02:21

Use magic Report

Author| Post time: 2017-7-2 01:45
| Show all posts
Dit is een scan van mijn borduurwerk, ben bezig met de stiksteken en rechte steken
runnno.jpg

Use magic Report

Post time: 2017-7-2 21:05
| Show all posts
Erg mooi project Sylvie. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Comments

Vanmiddag ontdekt dat ik weer wondroos heb, pijnlijk, bel morgen de huisarts. Zal weer een antibioticakuur worden. Je komt hier niet meer vanaf. Nu al 4 x gehad.  Post time 2017-7-2 22:49
Goh niet verwijderd. Ben druk bezig eigenlijk hier, maar nu ga ik er werk van maken. Heel veel stik en rechte steken, niet duidelijk beschreven, geef er mijn eigen twist aan. Dank je Miepie.  Post time 2017-7-2 22:46

Use magic Report

||||FAQ|||Dark room|||www.pindiy.com

2018-10-16 18:04 GMT+8 , Processed in 0.165909 sec., 34 queries , Gzip On.

© 2009-2018 811

Quick Reply To Top Return to the list