| | Promotion|
| | |

PinDIY

Forgot password?
 Register
View: 274|Reply: 18
Collapse the left

patronen ruilen ?

[Copy link]
Post time: 2017-8-6 16:50
| Show all posts |Read mode
Ik ben hard aan coins sparen, en heb een paar patronen kunnen kopen. Maar wordt hier zo hebberig.
Is er iemand die patronen die hij al gedownload heeft met mij wil ruilen ?

Post time: 2017-8-9 18:19
| Show all posts
Edited by OepieDoepie at 2017-8-9 11:20
Marie-Louise 2017-8-9 11:00
Ik weet alleen nog niet hoe ik ze kan plaatsen.
http://www.pindiy.com/forum-PatchworkResourcesMagazine-1.html

Hier kun je patchwork patronen en boeken vinden en "kopen", maar dus zelf ook plaatsen. Je moet je alleen goed aan de voorgeschreven regels houden. Voordat het draadje met jouw patroon daadwerkelijk zichtbaar is voor anderen worden ze eerst nagekeken en gemodereerd door de moderators. Je krijgt bericht als ze goedgekeurd zijn (of niet dan worden ze verplaatst naar de recycledraad, met reden).

Daarnaast mag je per level een maximaal aantal coins vragen per patroon, DIY 0 is bijvoorbeeld max 50 coins. En bij DIY 1 is het maximaal 100 coins.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2017-8-6 22:29
| Show all posts
Onder het forum, scroll naar beneden, de derde is een paars vlak my problem.
Zelf kun je daar vragen stellen, maar beantwoord geen vragen van anderen dat kost je coins aan het eind van de maand, niemand heeft dat in de gaten en staat ook nergens.
Heb dit van een Amerikaans lid. Ik begrijp heel goed als je mooie patronen ziet je wilt downloaden, had ik ook in het begin, en dat is wat ik bedoelde coins sparen.
Je kunt vragen om te ruilen, maar de meeste geven niet zomaar hun emailadres, zal je onderling uit moeten komen. Hoop dat ik je toch een beetje geholpen heb.
Nog een fijne voortzetting van de Zondag.
Groetjes,

Use magic Report

Post time: 2017-8-8 16:42
| Show all posts
Maak je niet druk PamKra, bij jouw zal het niet zo'n vaart lopen.
Ook dubbel geplaatste reacties worden verwijderd en kosten ook coins, mijn ervaring.
Alles wordt aan het eind van de maand opgeteld wat je fout deed en dan trekken je ze de coins van je saldo af, vind je ook nergens. Je kijkt immers niet elke dag naar je salo.
Dus geen zorgen, maar let wel goed op.
Groetjes,

Use magic Report

Post time: 2017-8-7 04:20
| Show all posts
Sylvana 2017-8-6 16:29
Onder het forum, scroll naar beneden, de derde is een paars vlak my problem.
Zelf kun je daar vragen ...

Dank voor je antwoord, Sylvana! Zag het helaas te laat, want ik heb net gereageerd op een probleem Snap eigenlijk niet waarom ze coins aftrekken als je een ander wilt helpen Ik zie wel wat er van komt!
Groetjes

Use magic Report

Post time: 2017-8-6 19:02
| Show all posts
Het enige is om coins te sparen, is antwoorden geven op alles, breien, haken, stitch dairy echt op alles. Geen antwoord geven in my problem, gaat je aan de eind van de maand veel coins kosten. Vergeet ook niet je coins te pakken in every hour, bonus in task, ga daarvoor naar center. En heb je alle task al gedaan, leverd ook coins op.
Succes.

Use magic Report

Post time: 2017-8-6 21:45
| Show all posts
Sylvana 2017-8-6 13:02
Het enige is om coins te sparen, is antwoorden geven op alles, breien, haken, stitch dairy echt op a ...

Sylvana, wat bedoel je met 'antwoord geven in my problem'? Ik geloof niet dat ik dat al heb gevonden en het zou jammer zijn daar m'n couns weer kwijt te raken...

Use magic Report

Post time: 2017-8-9 17:59
| Show all posts
OepieDoepie 2017-8-6 15:47
Misschien heb je nog patronen die hier helemaal nog niet te vinden zijn? Plaats deze hier en de coin ...

Ik heb veel patchwork en Quiltpatronen die ik hier nog niet ben tegengekomen.

Use magic Report

Post time: 2017-8-9 18:00
| Show all posts
Marie-Louise 2017-8-9 10:59
Ik heb veel patchwork en Quiltpatronen die ik hier nog niet ben tegengekomen.

Ik weet alleen nog niet hoe ik ze kan plaatsen.

Comments

Hier kun je patchwork patronen en boeken vinden en "kopen", maar dus zelf ook plaatsen. Je moet je alleen goed aan de voorgeschreven regels houden. Voordat het draadje met jouw patroon daadwerkelijk z  Details Reply Post time 2017-8-9 18:19

Use magic Report

Post time: 2017-8-6 22:47
| Show all posts
Misschien heb je nog patronen die hier helemaal nog niet te vinden zijn? Plaats deze hier en de coins stromen binnen, echt waar!

Use magic Report

Author| Post time: 2017-8-6 20:01
| Show all posts
ik weet hoe ik coins moet verdienen, maar zoek mensen die nu patronen hebben gedownload en b.v. per mail met mij willen ruilen ?

Use magic Report

Author| Post time: 2017-8-6 22:33
| Show all posts
bedankt voor je hulp.

Use magic Report

Author| Post time: 2017-8-6 22:34
| Show all posts
en weer 5 coins erbij hihihi

Comments

Goed gedaan.!!!!  Post time 2017-8-8 16:37

Use magic Report

Author| Post time: 2017-8-7 00:21
| Show all posts
hoe werkt dat dan precies ?

Use magic Report

||||FAQ|||Dark room|||www.pindiy.com

2018-10-23 04:21 GMT+8 , Processed in 0.046319 sec., 17 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2018 811

Quick Reply To Top Return to the list