Encore une très jolie broderie ,félicitations Valandra
Valandra genial la parisienne. Enhorabuena :)
jo62410 a posté en 2013-2-2 15:45 static/image/common/back.gif
Encore une très jolie broderie ,félicitations Valandra
Merci Jo :)
Thats pretty!
Congrats! :)
love it :D
Precioso trabajo, felicitaciones!!!!
Very cute!I love Paris designs.
Looks lovely. Have you this model?:loveliness:
very nice!!
I love your work. Thank you for sharing.