Valandra muy bonito. Enhorabuena :)
jo62410 a posté en 2013-2-2 15:43 static/image/common/back.gif
Cest trop mignon ,jaime beaucoup et ta toile est superbe
Merci Jo, je nai jamais réussi à retrouver de celle là !!! jaurai bien aimé, surtout en 7 points si ca avait été possible lol
Such a sweet design! :):)
mer a posté en 2013-2-2 15:46 static/image/common/back.gif
Valandra muy bonito. Enhorabuena
Thank you Mer :)
Very sweet!Cute little cats. :)
I love them
Have you that model too ?:loveliness:
I love your work.
Really cute finish!
Nice work :)
Diadora a posté en 2013-2-2 17:14 static/image/common/back.gif
I love them
Have you that model too ?
you mean the charts ?
you can find it
here for the scanned pattern :
http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19698&highlight=chat%2Bmalo
and here for the repaint :
http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=61140&highlight=chat%2Bmalo
i have just change some colors.