Wow, it looks hughe. Good job ;-)
thank you very much, it is 80 cms tall
so cute and lovely.
Cest très joli. :)
Very beautiful.
Guau, cuanto trabajo. Te felicito, me encanta!:D
~*~*Thanks you for sharing!!!!!*~*~
Guauuuuu.....que hermoso te quedó, cuanto tiempo te tomo para terminarlo???.....
yes it is cute.
Il est vraiment superbe, bravo !:P:P:P:P:P