It´s beautiful!
very nice!
Hes kinda cute.Is this an ornament?
http://dc458.4shared.com/img/P7xzfazQ/s3/Congratulation_3.gif
Très jolie broderie.
Very Cute :)
To cute...I wish I could stitch on black like you
nice finish!!
ahhhhhhhggggggggggg amo los muñecos de nieve, te quedo precioso!!!!
muy muy lindo!!!!!!
So cool! I love the snowmen. :loveliness: