Lavender & Lace "Angel of the Morning"
Edited by anniekins at 2013-7-25 19:12Hola Buen dia, soy nueva en el foro y me gustaria compartir con ustedes mis trabajos.
Il lavoro è molto bello, per la cornice avrei usato colori più chiari per far risaltare il ricamo. Grazie per la condivisione. #Quick reply here#interesting information Очень красивая работа! An angel! How beautiful! Love it. Thank you! Thanks for sharing Very beautiful Molto bello Very nice! Rielle respondió a las 2013-7-25 10:56 static/image/common/back.gif
Very nice!
Gracias Rielle, saludos desde Mexico. Its beautiful angel :) very nice :) Lovely work!!!! Very nice! :) Gorgeous angel! Fabulous framing! Congratulations. very nice Beautiful, great job!