Super joli, bravo !
¸.•*´¨`*• GRACIAS •*´¨`*•.¸
Very cute!!!
They are so lovable!!!!
they remind me of salt and pepper shakers LOL.
great job!
thank you very much.
Preciosas !!:)
Que bellas las pequeñitas; te felicito querida Najmapyar.
Podoba mi się ,dziękuję :)
Very nice ♥