Onlangs is mijn mailadres gewijzigd en nu kan ik niet meer inloggen op de site, dus ook nergens een berichtje plaatsen. Daarom heb ik een nieuw account aangemaakt om toch hulp te kunnen vragen.
Ik zou heel graag weer mijn kunnen inloggen op mijn oude account maar als ik klik op bijvoorbeeld wachtwoord vergeten wordt er een nieuwe gestuurd naar mijn oude mailadress.. dit schiet dus niet op... Hoe nu verder?Wie weet raad ????
Ik wil patronen zoeken maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken, het zijn er van DMCBK
Kan me iemand helpen hiermee
Bovenin onder de blauwe balk gewoon intikken
static/image/common/user_online.gif bizzyliesje static/image/common/clock.gif 2015-5-15 18:42 static/image/common/back.gif
Onlangs is mijn mailadres gewijzigd en nu kan ik niet meer inloggen op de site, dus ook nergens een...
heb ik gedaan, maar de moderater reageert niet :(
Ik heb een tijger gedownload maar die staat wel in pm met een foto en de kleuren maar een patroon is er niet bij
Hoe moet ik dan dat doen voor het patroon te krijgen ?????
ik vind het wel fijn om gewoon in het Nederlands eventuele vragen te kunnen stellen :)
Soms staat er een groot vraagteken bij een patroon wat je wil downloaden, wat betekent dat ???
Hallo! Ik heb dit forum net ontdekt en ben blij dat ik ook een nederlands draadje tegenkom!
Hoop dat we elkaar op weg kunnen helpen of patronen kunnen delen.
Welkom.
Dank je :lol