En zoulou? du nord ou du sud?
Muy bonito tejido
bravo cest tres joli
Merciiiiiiii...
Très beau travail bravo :)
Very nice!
static/image/common/user_online.gif anacleria static/image/common/clock.gif 2014-7-30 17:48 static/image/common/back.gif
Very nice!
Merciiii (muchas gracias!)
That is beautiful!That shade of green is lovely.
Thanks for your thanks!
très joli
bravo