Glicine evanescente_Marie Therese SA
Très joli modèle et il est joliment bien brodé, merci de nous le faire découvrir :loveliness: :loveliness: :loveliness: Beautiful works ! Thank you very much! Very nice, thank you :) Te quedaron finísimos los cojines. Me encantan. Very nice thanks for sharing :):):) Son preciosos, aunque no aprecio muy bien si es bordado…. o pintado…. Very beautiful work! Very nice thanks for sharing So, so beautiful !
Congratulations ! Wonderful work, well done Beautiful :)
Very nice.