Es un precioso centro floral.muy buen trabajo. Enhorabuena
Precioso, pero ¿en qué patrón te has basado?
Beautiful works ! Thank you very much!
They are so beautiful!!!
Very nice pot of cactus.
Beautiful! Adorable`
lovely, thanks for showing
Wow what nice
Very niceThank you for sharing
Molto carini!