que bonito, yo también lo tengo, esta casa tiene cuadros muyyyy bonitos, yo tengo unos cuantos de esta casa
Beautiful!
Very nicework ! :D
Bellissimo!
superbe !!!!!!!!!!!!!!!
Thank you for showing
It may be old, its still beautiful, what a heirloom! Thank you for showing!
Gracias por vuestros comentarios. :D
Très très beau modèle
Wonderful ! What a courage to embroider such a work! Congratulations