il mio cuscino per le fedi Soda
...potevo non ricamare il mio cuscino portafedi????Nice work! Thanks for sharing! very nice job Very nice! Thank you for sharing! Che bello! Brava! Muchas gracias por compartir. Muchas gracias por compartir. very nice :) Very nice work! Well done! Very nice work :) Cute :) static/image/common/user_online.gif Ishar80 static/image/common/clock.gif 2016-4-26 00:55
Che bello! Brava!
grazie...non è da molto che ricamo...mi piace sperimentare e creare :)