Красивая русалочка....жаль,что нет русской схемы...
Lovely. Thanks.
Very BEAUTIFULLL! <3
Thanks!
so cute :)
Thanks for sharing
thank you very much! very nice
Çok güzelmiş bu bebek..
Çok güzel olmuş
:) bayıldım
Muchas gracias