vadasieniko
Publish time 2016-12-15 12:53
Sweet and so funny! ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 12:54
Dolce ed é molto molto carino!
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 12:55
Édes és nagyon-nayon cukorfalat!
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 12:58
I like owls,its a mysterious bird. ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 12:59
Szeretem a baglyokat,nagyon rejtélyes madarak. ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 13:00
Adoro i gufi perché sono uccelli misteriosi. ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 13:03
What a beatiful owl! I love him! ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 13:03
Milyen csodálatos bagoly! Imádnivaló! ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 13:04
Che gufo meraviglioso! L adoro tantissimo! ❤
vadasieniko
Publish time 2016-12-15 13:06
I love this beatiful owl.Thank you! ❤