gefällt mir gut
thanks for share
Your doll is gorgeous, well done on such a fabulous job :D
Te ha quedado muy lindo,pero...¿en qué patrón te has basado?
encantador trabajo
Beautiful work, well done. Thanks for sharing
Beautiful girls!
Very beautiful!
Muy bonito,pero ¿en qué patrón te has basado?
Beautiful! Good work!