Muy bonito,pero ¿en qué patrón te has basado?
Es muy bonito te ha quedado muy bien. Enhorabuena
Beautiful work thank you for sharing
very cute work
Very nice
Thank you for sharing
Very beatiful job!Thank you!
Very nice! Beautiful!
very nice!!
very nice!
they are so cute ;-)