Oi,adorei o padrão por acaso você tem a receita?
Oi,gostaria de saber se tem a receita dessa bonequinha da starlitgurumi,achei tão linda...ficaria muito grata se compartilhasse
NAGYON SZÉP! KÖSZÖNJÜK A MEGOSZTÁST!
This is my pattern. If you want to crochet this please by from me
Please remove mt photo on this site
I love crochet
TELİF HAKKI UYARISI! bu tarif ve fotoğraf şahsım Nebiye Buluta (@starlitgurum) aittir ve iznim dışında kullanılmasına rızam yoktur. Tarif sadece kişisel kullanım içindir.
#Quick Reply Here# Çok çok güzel . . . . Bu harika modeli paylaştığınız için çok teşekkür ederiz! ! !
Que linda! Você tem a receita?
Very nice.