That is adorable!What a good idea!You did a beautiful job of stitching it!
muy bonito,me gusta
Muy bonito.
Very cute thank you for sharing!:)
very nice !!!
what a great project - well done
Very nice work.
so lovely
Precioso trabajo !!
:loveliness:
Muy bonito.