| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Search
Hot search: Doll Doll M p cat doll
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2013-9-17 20:14
| Show all posts
Edited by Amandacrochet at 2013-9-17 13:20
pink princess replied at 2013-9-17 13:07
Aan de spelletjes deelnemen op freetalk levert elke keer 1 coin op, antwoorden op patronen die je zi ...

Bedankt.

Waar kan ik de spelletjes vinden? Ik zit dan in dat forum waar deze ook tussen staand maar zie geen spelletjes. Of hebben die een speciale naam?

Wat houden de levels in? Ik sta nu op 0 zie ik maar hoe kom je hoger?

Bedankt hoor!

Sorry zie de spelletjes inmiddels staan. Is gewoon antwoord geven. Ik dacht dat je echt een spel moest spelen.....

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-17 20:24
| Show all posts
klik op free forum en lees eerst eens een paar topics door dan struikel je over de games, staat in de titel vermeld. En voorlopig blijf je ook nog wel op 0 staan pas als daar 126 staat ga je een level hoger. Dit bereik je door heel actief te zijn op het forum en inderdaad meedoen aan die games of patroontjes plaatsen
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-17 22:16
| Show all posts
leuk om nu ook een forum in het nederlands te hebben.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-17 22:16
| Show all posts
Even wat moed inspreken, Amandacrochet, maar om tot level 1 te geraken moet je slechts 26 punten halen, 126 is voor level 2. Voor mij nu nog 10.:L
Elk uur probeer ik de punten te pakken en als ik dan op het forum zit en even tijd heb, probeer ik om 26 keer (meer kan niet bij level 0 en 1) een reply te geven op patronen, bij de games of op afgewerkte handwerken die ik mooi vind. Je krijgt dan niet alleen 26 coins bij, maar per 10 replies komt er ook 1 punt bij en dat bepaalt het level. Veel werk vraagt het heus niet. Wat heel prettig is, is dat je ook de punten van je vorige niveaus pakt, dus dat slaat aardig op. Voor de duidelijkheid: level 0 krijgt elk uur 5 coins, level 1 die 5 coins + nog 12 van level 1, level 2 krijgt 5 + 12 + 14 en zo verder! De moeite dus om hogerop te geraken.
En dan denk ik dat de tijd die je spendeert op het forum ook nog eens wordt omgezet in punten, maar dat weet ik niet zeker. Deze week merkte ik dat er 's morgens toch wel wat "money" was bijgekomen, en aangezien ik die nacht geslapen heb.....!;P
Zoek maar wat rond, ik doe ook nog veel domme dingen, maar het wordt je hier allemaal vergeven. Iedereen moet leren hé!
Ik hoop dat mijn uitleg wat duidelijk is. Amuseer je hier in elk geval!:loveliness:

Comments

dank jullie wel voor al de uitleg ookal ben ik aardig onderlegt in het engels Nederlands gaat toch een stuk sneller als ik het goed begrijp mag je alleen nieuwe patronen plaatsen die nog niet eerder  Details Reply Post time 2014-2-4 18:05
Gisteren lid geworden en mijn best gedaan en creaties laten zien en yessss ben op lv. 1  Post time 2013-10-26 14:24
Dank je voor deze goede uitleg.....vraagje wanneer plaats je een comment en wanneer een reply  Post time 2013-10-25 15:27
Dank je wel voor je uitleg Coor. Snap echter een aantal dingen nog niet.... Die goldcoins krijg ik bij een reply, nieuw onderwerp en de tasks en ik heb gemerkt van lieve mensen van dit forum. Deze coi  Details Reply Post time 2013-9-18 01:04

Rate

Number of participants 1Gold Coins +2 Collapse Reason
grandma + 2 Powerfull!

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-18 01:04
| Show all posts
coor replied at 2013-9-17 15:16
Even wat moed inspreken, Amandacrochet, maar om tot level 1 te geraken moet je slechts 26 punten hal ...

Dank je wel voor je uitleg Coor. Snap echter een aantal dingen nog niet....
Die goldcoins krijg ik bij een reply, nieuw onderwerp en de tasks en ik heb gemerkt van lieve mensen van dit forum. Deze coins kan ik gebruiken om patronen te dowloaden. Maar ik heb ook nog money? Is dit wat je bedoelt voor de levels? Ik heb er nu 2.
Maar kan ik nu de coins al wel gebruiken voor patronen of moet ik die nu eerst op 126 krijgen?

Wat fijn dat ik dit soort dingen ook in het NL kan vragen. Bedankt!
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-18 03:51
| Show all posts
Als ik spreek van punten , dan gaat het over het getal dat achter Money staat. Die bepalen je level. Als daar nu een 2 staat, betekent het dat je er nog 24 bij moet verdienen om level 1 te worden. Om die 126 moet je je nu nog niet bekommeren, dat komt later vanzelf wel!;P
Patronen downloaden heeft niets te maken met je level. Als je voldoende aantal coins hebt om dat patroon te downloaden, dan gaat het vanzelf. Het forum moet je sowieso 20 coins betalen als je downloadt, maar soms staat er nog een bedrag bij dat je moet betalen aan de poster. Dat bedrag varieert nogal eens. Je klikt dan eerst op de downloadlink, dan op payed en dan betaal je de poster. (Het bedrag dat je betaalde verschijnt). Nadien klik je nog eens op de link en dan betaal je het forum. Onmiddellijk daarna wordt het patroon gedownload en kan je het opslaan. Ik zie dat je nu 35 gold coins heb. Dus kan je een patroon downloaden waarbij je alleen aan het forum betaalt (-20) en/of waarbij de poster niet meer vraagt dan 15 coins.
Soms verschijnt er dat je een "specified member" moet zijn om het patroon te downloaden. Dat heeft dan wel te maken met je level. Als je niet hoog genoeg zit, kan je het patroon niet downloaden. De reden daarvoor ontgaat mij volledig, maar het is nu eenmaal zo. Geduld is hier geen overbodige luxe. Geen eigenschap van mij. Alleen daarvoor zou ik al beloond moeten worden!:P
Zo, ik hoop dat het al wat duidelijker wordt. Ik heb geprobeerd je te vertellen waar ik ook mee gesukkeld heb in het begin, maar het gaat vlugger dan je denkt. Als je weet dat ik nog maar 3 weken op het forum zit, dan gaat het toch wel vlotjes hé. Veel succes!:D

Comments

Hihih er is nog hoop voor ons....als jijj dit na drie weken allemaal al weet leren wij het misschien ook wel dank je  Post time 2013-10-25 15:29
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-18 09:29
| Show all posts
Heel duidelijk uitgelegd Coor :) Soms zie je idd in de ochtend dat je money opeens wat hoger staat.....en das altijd meegenomen hihi. Verder is het idd een kwestie van deelnemen aan zoveel mogelijk dingen om je coins op te sparen enzo...wijst zich op een gegeven moment vanzelf en anders vragen. Domme vragen bestaan niet, alleen als je niks vraagt en aanmoddert is het *dom*

Comments

Dat is zo. Vragen stellen laat zien dat je op zijn minst nadenkt over datgene waar je mee bezig bent. Het zou ook veel problemen voorkomen. Gelukkig zijn er altijd mensen die het antwoord weten hé!;-)  Post time 2013-9-18 14:42
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-18 14:13
| Show all posts
de reden dat je een specified member moet zijn, voorkomt dat je met google search op een patroon komt dat hier geplaatst is. kijk maar eens op de site van amigurumiartist, die heeft al een heleboel laten blokkeren.

Comments

Ja want je vind hier ook kooppatronen zag ik volgens mij?! Maar echt geblokkeerd zijn ze niet toch? want ik zie ze hier op de site nog wel? http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=7  Details Reply Post time 2013-11-18 02:35
En hoe wordt iemand een specified member??  Post time 2013-10-25 15:30
Weer iet duidelijk  Post time 2013-10-25 15:30
Inderdaad weer iets bijgeleerd. :-)  Post time 2013-9-18 19:51
Dat wist ik niet. Voila, weer een vraag die is opgelost. Bedankt!  Post time 2013-9-18 14:43
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-19 01:25
| Show all posts
Ik heb ook nog iets te vragen. Ik kan geen rar-files openen. Ik heb PCstitch en Winzip al gedownload, maar daar gaat het ook niet mee. Dat laatste heb ik een aantal dagen op zicht en daarna moet ik ervoor betalen. Naar het schijnt kan het allemaal gratis. Kan iemand mij hierbij helpen?

Comments

Bedankt. Ik probeer het zeker uit!  Post time 2013-9-25 03:46
Ik gebruik winrar, die kan rar files en zip files openen. Ik heb hem al een poosje, heb hem van internet, ik betaal er nooit voor.  Post time 2013-9-19 14:48
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-19 01:32
| Show all posts
goededag ook ik ben hier nieuw, heb een leuk patroon gezien dat ik graag zou willen downloaden maar hij wil me niet toelaten wat moet ik doen, heb al wel wat gelezen maar snap er nog niet heel veen van en wat zijn tasks?

Comments

heb ze gevonden geloof ik  Post time 2013-9-19 15:55
Als je bij "tasks" kijkt, staan daar opties om muntjes te verdienen. BV ieder uur klikken. Met deze muntjes kan je patronen "kopen".  Post time 2013-9-19 14:49
ik moet iig 20 coins hebben om te kunnen downloaden?  Post time 2013-9-19 02:18
begin geloof ik al een beetje te snappen hoe het werkt  Details Reply Post time 2013-9-19 02:17
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-3-29 20:35 GMT+8 , Processed in 0.094247 sec., 20 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list