grandma Publish time 2013-8-30 17:12

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

Edited by anniekins at 2019-7-18 11:19

vragen kun je gewoon stellen, is het engels teveel om te begrijpen stel je vragen dan hier, dan is er altijd wel iemand die kan helpen

dobbelientje Publish time 2015-11-2 02:58

Ik mis ook de task hoek,ondertussen bijna door mijn gold heen, dus dat is lastig.Mijn engels is dusdanig slecht dat ik daar niet ver mee kom,zucht.naja gelukkig ben ik niet actief meer met haken, maar soms is een nieuw patroon wel fijn. (bezit er ondertussen al honderden)   we zullen zien hoe het blijft gaan zo.Ik heb nog nooit een patroon geuploade, wie weet maar eens een eigen ontwerp online gaan zetten hier.

Tennerife Publish time 2020-11-22 08:09

static/image/common/user_online.gif Kodo51 static/image/common/clock.gif 2020-11-21 13:15
Goedemorgen allemaal, ik zit met een vrij dringende vraag.
Ben HELEMAAL weg van de borduurpatronen v ...

Hallo Kodo51,
ik lees net op de free talk dat er meerderen vandaag een download probleem hebben dus best even een moderator contacteren...
Je kan wel linken plaatsen hoor maar alles voor de www. Verwijderen en dan lukt het perfect ( blijkt ook nog een bug te zijn)
Verder wens ik jou een fijn weekend toe en veel plezier op het forum,
Xx

Jikke Publish time 2019-5-23 17:25

static/image/common/user_online.gif Nell58 static/image/common/clock.gif 2019-5-23 08:30
Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Gelukkig :)

Heb zelf geen tablet, dus gelukkig deed ie het bij mij meteen, maar de site heeft af en toe rare kuren. Gewoon vragen als je ergens niet uit komt. Ik ben niet heel actief, maar kom wel regelmatig langs om mn dagelijkse puntjes te verzamelen, dus zie meldingen wel.

zephyr Publish time 2018-9-11 21:05

static/image/common/user_online.gif robindebaets static/image/common/clock.gif 2018-9-9 20:51
Hoe geraak ik best aan wat gold points voor wat informatie te downloaden? Ik heb zelf spijtig genoeg ...

Je kunt ook in threads reageren op de patronen of diaries. Kijk hoe anderen het doen en misschien dit even lezen, http://www.pindiy.com//forum.php?mod=viewthread&tid=262101&fxuid=93296&diytg=93296&posttime=1536669895

Verder kun je in my center > tasks elk uur coins verdienen.
Dagelijks inloggen levert ook 50 coins op, alhoewel ikzelf nooit uitlog krijg ik als ik op de site kom elke dag wel 50 coins.

Ga je patronen downloaden dan zou ik voorlopig ver weg blijven van de repaint patronen, want die kosten als download 199 coins en dan de prijs nog die ervoor gevraagd wordt. Gescande patronen kosten 30 coins aan download + eventueel de prijs nog.
Als er een prijs voor de uploader bijstaat moet je ook altijd 2 keer op de pdf, rar of zip klikken. De eerste x is voor de prijs (klik dan in het kleine venster op Paid attachment) en de 2de x voor de download.

Als je reageert in threads spaar je tegelijkertijd voor credits. Na 26 credits ga je naar DIY.1 en als je 126 credits hebt ga je naar DIY.2.
Soms zijn er patronen die je alleen kunt downloaden als je in DIY.1 of 2 zit, dat kun je zien aan de informatie bij de pdf, rar of zip. Het heet read permission, kan zijn 80 of 90.

Voor repaint patronen moet je ook speciale programma installeren om die te openen, zoals voor xsd patronen Pattern Maker viewer en voor pat bestanden PCstitch viewer, deze viewer versies zijn gratis te downloaden van internet.

Lezard Rouge Publish time 2016-2-11 03:37

ik heb ook een leuke: op mijn foon heb ik een hele andere Nederlandse babbelbox dan op de pc.......andere mensen, andere onderwerpen em andere data. iemand die dat kan uitleggen???

coor Publish time 2013-8-31 00:16

Wat een goed idee. Misschien zijn sommige zaken dan ook wat sneller te begrijpen. En kunnen de anderen eindelijk ook wat Nederlands leren!:P

(What a great idea. Maybe some things are much easier to understand then. And the other girls can finally learn a bit Dutch too!:P)

skye-lynn Publish time 2015-11-6 03:28

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier op deze site, en het ziet er allemaal super uit!
Wel is het allemaal een beetje veel om in een keer te begrijpen, dus fijn dat ik deze babbelbox gevonden heb. Hopelijk kan iemand mij helpen bij de volgende vraag..
Ik heb een erg leuk boek gevonden op deze site, en wil die graag inzien/ lezen. Nu staat er iets van dat ik geen specified member ben en hem dus niet kan kopen met mijn goud munten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dan zon member kan worden?
Alvast bedankt!

ps: Het gaat om het boek; Pica Pau

Caro1970 Publish time 2025-7-4 04:17

Japanesy replied at 2025-7-3 18:42
Ik dacht dat ik voor het eerst nu een patroon gepost had maar begin te twijfelen of ik het goed heb...

Je patroon is goed geplaatst.

Maar hij moet nog goed gekeurd worden door een moderator.
Zolang hij nog niet goedgekeurd is,kunnen alleen de moderators het downloaden en daar krijg je geen pin voor.
Zodra hij goedgekeurd is en verplaatst naar de juiste sectie,en iemand download het patroon, dan ga pin krijgen.

Japanesy Publish time 2025-7-4 01:42

Ik dacht dat ik voor het eerst nu een patroon gepost had maar begin te twijfelen of ik het goed heb gedaan.. als je iets hebt geplaatst en iemand anders download dit, dan krijg jij zelf toch ook coins? Ik heb dit gevolgd; https://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=282074&highlight=how%2Bto%2Bupload
Ik ben nog heel erg aan het zoeken naar hoe het forum allemaal precies werkt.. is er ook een Nederlandse handleiding ergens te vinden?

Japanesy Publish time 2025-7-9 03:40

Caro1970 replied at 2025-7-4 04:17
Je patroon is goed geplaatst.

Maar hij moet nog goed gekeurd worden door een moderator.

Dankjewel!

Weet jij ook hoe dit precies werkt? Want ik wil dit patroon graag downloaden maar ik kan dat dus niet. Er staat dat ik iets moet beantwoorden ofzo? Ik snap er niks van haha
https://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=653595&highlight=garden%2Bhoe%2Bcrochet

Bleu Publish time 2013-8-30 18:40

maybe you should name it Dutch chat or chat for Dutch members/ girls/ people

fietserke Publish time 2013-8-30 19:00

very nice i like it

grandma Publish time 2013-8-31 00:20

Edited by ladycoco at 2013-8-30 17:23

wat ik me afvraag, waarom praten Nederlanders en Belgen altijd wel buiten de deur en andere landen niet. Wij hebben het vroeger gewoon zoveel jaar op school moeten leren, heeft nu 1 voordeel. Wij kunnen Engelse patronen, Duitse patronen, bijna zonder problemen lezen.
Was de school vroeger nog ergens goed voor.

I am wondering why is it that Dutch en belgian people speak more languages then the other countries. We had to lear German, French en English at school for a few years. This has now 1 advantage. We can read English patterns, German patterns without almost any problems.
Then the school was not so bad after all.

coor Publish time 2013-8-31 02:28

Ik ben lerares. Weet nu waarmee ik mijn leerlingen moet motiveren hé!:lol

I am a teacher. Now I know how to motivate my pupils!:lol

grandma Publish time 2013-8-31 02:57

met kletsen? Goeie motivatie:D

with chatting? good motivation:P

coor Publish time 2013-8-31 05:14

Ik denk dat ze daar geen probleem mee zullen hebben.

I think they wouldnt have a problem with that.

grandma Publish time 2013-8-31 05:23

dan kun je ze beter laten kletsen in een vreemde taal, dan leren ze er nog van

then you better let them speak in a foreign language, then they will learn something about it

coor Publish time 2013-8-31 16:31

Misschien verplicht ik hen enkele uren per dag door te brengen op deze site. Kunnen ze zelf hun taal nog kiezen.;P
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
View full version: Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox