| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Search
Hot search: Russian Crochet
View: 33356|Reply: 1471
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2013-8-30 17:12
| Show all posts |Read mode
Edited by anniekins at 2019-7-18 11:19

vragen kun je gewoon stellen, is het engels teveel om te begrijpen stel je vragen dan hier, dan is er altijd wel iemand die kan helpen

Rate

Number of participants 6Gold Coins +13 Collapse Reason
manja + 4 Thank you very much!
Silvera + 1 Very nice!
segurati + 1 Hola !
Annemiek0710 + 1 Usefull
rishaakt + 1 Usefull
Bleu + 5 Bravo!!

View Rating Log

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Post time: 2015-11-2 02:58
| Show all posts
Ik mis ook de task hoek,  ondertussen bijna door mijn gold heen, dus dat is lastig.  Mijn engels is dusdanig slecht dat ik daar niet ver mee kom,  zucht.  naja gelukkig ben ik niet actief meer met haken, maar soms is een nieuw patroon wel fijn. (bezit er ondertussen al honderden)   we zullen zien hoe het blijft gaan zo.  Ik heb nog nooit een patroon geuploade, wie weet maar eens een eigen ontwerp online gaan zetten hier.  

Comments

Goed idee dobbelientje, want als je wilt downloaden moet je eerst coins verdienen, je zit nog niet op de helft van Dyi.0 en kun je ook niets. :)  Post time 2019-5-22 23:04

Rate

Number of participants 2Gold Coins +6 Collapse Reason
aislynmyst + 5 Usefull
KatharinaV-NL + 1 Ga zo door!

View Rating Log

Reply Support 1 Not support 1

Use magic Report

Post time: 2020-11-22 08:09
| Show all posts

Hallo Kodo51,
ik lees net op de free talk dat er meerderen vandaag een download probleem hebben dus best even een moderator contacteren...
Je kan wel linken plaatsen hoor maar alles voor de www. Verwijderen en dan lukt het perfect ( blijkt ook nog een bug te zijn)
Verder wens ik jou een fijn weekend toe en veel plezier op het forum,
Xx
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2019-5-23 17:25
| Show all posts
Nell58

                               
Login/Register to enlarge
2019-5-23 08:30

Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Gelukkig :)

Heb zelf geen tablet, dus gelukkig deed ie het bij mij meteen, maar de site heeft af en toe rare kuren. Gewoon vragen als je ergens niet uit komt. Ik ben niet heel actief, maar kom wel regelmatig langs om m'n dagelijkse puntjes te verzamelen, dus zie meldingen wel.
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2018-9-11 21:05
| Show all posts
robindebaets

                               
Login/Register to enlarge
2018-9-9 20:51

Hoe geraak ik best aan wat gold points voor wat informatie te downloaden? Ik heb zelf spijtig genoeg ...

Je kunt ook in threads reageren op de patronen of diaries. Kijk hoe anderen het doen en misschien dit even lezen, http://www.pindiy.com//forum.php ... posttime=1536669895

Verder kun je in my center > tasks elk uur coins verdienen.
Dagelijks inloggen levert ook 50 coins op, alhoewel ikzelf nooit uitlog krijg ik als ik op de site kom elke dag wel 50 coins.

Ga je patronen downloaden dan zou ik voorlopig ver weg blijven van de repaint patronen, want die kosten als download 199 coins en dan de prijs nog die ervoor gevraagd wordt. Gescande patronen kosten 30 coins aan download + eventueel de prijs nog.
Als er een prijs voor de uploader bijstaat moet je ook altijd 2 keer op de pdf, rar of zip klikken. De eerste x is voor de prijs (klik dan in het kleine venster op Paid attachment) en de 2de x voor de download.

Als je reageert in threads spaar je tegelijkertijd voor credits. Na 26 credits ga je naar DIY.1 en als je 126 credits hebt ga je naar DIY.2.
Soms zijn er patronen die je alleen kunt downloaden als je in DIY.1 of 2 zit, dat kun je zien aan de informatie bij de pdf, rar of zip. Het heet read permission, kan zijn 80 of 90.

Voor repaint patronen moet je ook speciale programma installeren om die te openen, zoals voor xsd patronen Pattern Maker viewer en voor pat bestanden PCstitch viewer, deze viewer versies zijn gratis te downloaden van internet.

Comments

dank je wel...weer wat bijgeleerd  Post time 2019-5-24 03:27
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2016-2-11 03:37 From mobile phones
| Show all posts
ik heb ook een leuke: op mijn foon heb ik een hele andere Nederlandse babbelbox dan op de pc.......andere mensen, andere onderwerpen em andere data. iemand die dat kan uitleggen???
Reply Support 0 Not support 1

Use magic Report

Post time: 2013-8-31 00:16
| Show all posts
Wat een goed idee. Misschien zijn sommige zaken dan ook wat sneller te begrijpen. En kunnen de anderen eindelijk ook wat Nederlands leren!:P

(What a great idea. Maybe some things are much easier to understand then. And the other girls can finally learn a bit Dutch too!:P)
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2020-9-21 22:47
| Show all posts
Nell58

                               
Login/Register to enlarge
2019-6-2 10:37

ik zou graag de reward willen voor een patroon dat in de bounty area staat. Er zijn nieuwe downloadr ...

Eerlijk gezegd begrijp ik dit bericht niet helemaal goed denk ik. Het is alweer meer dan een jaar oud en zal al wel opgelost zijn, maar ik wil hier wel even op antwoorden. Het enige wat ik begrijp is dat je 2x een patroon ge-upload hebt en dat dat patroon er eigenlijk al is, maar dat de reward nog niet geïnd is. Jij hebt dat patroon ook, maak ik eruit op, maar die wordt niet geaccepteerd omdat hij al op de site staat toch?

Je kunt alleen een bounty reward krijgen als je ook als eerste het gevraagde patroon hebt ge-upload. Dus als een bounty nog open staat en het patroon al op de site staat, kun je dat alleen melden bij een moderator of ergens in free talk in het goede daarvoor bericht. Je hebt dan geen recht op de reward en zult die dan ook niet krijgen.

Als je als eerste het goede patroon hebt ge-upload, dan kun je aanspraak maken op de reward door in de bounty  "Thank you very much"  te zetten. Lees daarvoor het eerste bericht in Bounty Area.

Comments

Ik heb in 2017 een patroon geupload voor een bounty en tot mijn verbazing kreeg ik 9 dagen geleden de reward uitbetaald, terwijl ik toch echt toen wel gemeld heb dat ik die geplaatst had.  Post time 2020-11-26 13:29
Ja, dat schreef ik toch ook, maar je moet wel van je laten horen, want waarom staan er anders zoveel bounties open waarvan het patroon al aanwezig is? Maar je moet wel de 1ste uploader zijn.  Post time 2020-11-26 13:05
Hey zephir, dat eerste bericht is flink verouderd en niet meer aangepast hoor, je krijgt de bounty toegewezen als jij wel degelijk het geuploaded, niet enkel door thank you te plaatsen,  Post time 2020-11-19 07:12
Uitbetalen doen ze alleen aan degene die het patroon ge-upload heeft, tenzij het een heel slecht patroon is en jij een betere hebt.  Post time 2020-9-24 21:40
Report thread for Bounties: www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=375339&fromuid=233290 Zet de link van de bounty + de link van het patroon.. Ze kijken dat zo snel mogelijk na en betalen uit!   Post time 2020-9-22 17:32
Soms wordt het over het hoofd gezien omdat die bepaalde bounty al jaren openstaat bijvoorbeeld. Dan kan je deze op de daarvoor bestemde link melden  Post time 2020-9-22 17:30
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2017-10-6 06:12
| Show all posts
PamKra

                               
Login/Register to enlarge
2017-9-26 23:21

Hallo allemaal, vind bij toeval deze babbelbox In het nederlands wat schrijven gaat toch makkelijk ...

Eerlijk gezegd heb ik me daar nooit zo druk om gemaakt om credits te verdienen. Het enige nadeel is als je in DIY.0 of 1 zit dat je niet alles kunt downloaden, maar veel is dat niet is mijn ervaring.
Voor zover ik weet krijg je credits door actief te zijn, door bijv. reageren in het forum. Als ik het goed heb krijg je voor 5 reacties 1 credit. Verder weet ik eigenlijk niet waar je nog credits mee verdienen kunt.
In het begin gaat het best wel snel hoor, voor je het weet zit je op de 26 credits en dan ga je naar DIY.1, dan 100 erbij en dan zit je in DIY.2, dan kun je volgens mij al zo goed als alles downloaden.

O ja, en prive berichten sturen kan in het begin ook niet, als je in DIY.1 zit 1 bericht per 24 uur en DIY.2 volgens mij onbeperkt.

Dat credits eraf gaan heb ik nog niet meegemaakt, wel coins, toen had ik op I answered geklikt in een bounty om te laten weten dat het patroon er al was. Wist ik veel dat dat niet mag, maar toen was ik 20 coins armer :P
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2021-4-12 17:29
| Show all posts
Hi :), I am trying to do a Dutch pattern : Yvonne Blanker Love-Seat - tissue-box : HERE

I don't speak Dutch but I pretty much have the pattern sorted except for 2 issues.

1. Weight of yarn used.  The pattern says: Rio Katon: 308 baby roze.  I have Googled Rio yarn, Rio Cotton yarn, Rio 308 (baby roze and rose) and can't find anything.  I have been to Raverly but her free pattern is not there - in fact, I can't find the pattern anywhere on the internet!  Can anybody please let me know the weight of this yarn, 4 ply, double knit, worsted?

2. In the pattern she gives a link to you tube on how to do the Ripple stitch.  Unfortunately the pattern link is in active. So I went to you tube and put in Crochet Ripple Stitch  Oh my word!!  There are 100's of different Ripple Stitch tutorials :Q

Would really appreciate any feed back.  Thanks ♥

Comments

It is Rio Katoen 708  Details Reply Post time 2021-7-8 23:35
Thanks, that link is really helpful ♥. You would have thought that their were so many patterns for Ripple stitch!  Post time 2021-4-12 22:32
youtu.be/Um651Rg_h3M Try this link,maybe it works. For me the link on the pattern works. The Lady of the pattern has used with needle 2 a little bit More than 3 yarn of 50 grams each.  Post time 2021-4-12 21:27
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-8-30 18:40
| Show all posts
maybe you should name it Dutch chat or chat for Dutch members/ girls/ people

Comments

nee geen dutch...nederland is nederlandse taal!  Post time 2019-5-24 20:18
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-8-30 19:00
| Show all posts
very nice i like it

Comments

ik vind jou avatar leuk  Post time 2013-8-30 20:45
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-8-31 00:20
| Show all posts
Edited by ladycoco at 2013-8-30 17:23

wat ik me afvraag, waarom praten Nederlanders en Belgen altijd wel buiten de deur en andere landen niet. Wij hebben het vroeger gewoon zoveel jaar op school moeten leren, heeft nu 1 voordeel. Wij kunnen Engelse patronen, Duitse patronen, bijna zonder problemen lezen.
Was de school vroeger nog ergens goed voor.

I am wondering why is it that Dutch en belgian people speak more languages then the other countries. We had to lear German, French en English at school for a few years. This has now 1 advantage. We can read English patterns, German patterns without almost any problems.
Then the school was not so bad after all.

Comments

ja...wij nederlanders passen ons aan...overl waarwij komen proberen wij de taal te begrijpen.....ach, wij zijn makkelijk...  Post time 2019-5-24 20:16
Niet akkoord hoor Jackske! Je moet onderscheid maken tussen Vlamingen en Walen. Vlamingen leren verplicht Frans op school en dan Engels. Ik spreek 4 talen, ook nog Duits.  Post time 2014-8-14 04:31
Een Belg niet hoor,die spreken alleen Vlaams en soms Frans,de rest niet. A Belgium only speak Flamish and Sometimes Frenche.  Details Reply Post time 2014-3-15 18:04
Ik kan de patronen etc..goed lezen maar mijn woorden omzetten naar engels hier pffff dat is niet te volgen dan  Post time 2013-10-25 15:10
Omdat de Nederlander (en Belg) graag en goed andere talen leert. Omdat bijna iedereen Engels spreekt is het voor de Anglo Saksische landen niet meer nodig een andere taal te leren Because us Dutch (  Details Reply Post time 2013-9-8 11:49
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-8-31 02:28
| Show all posts
Ik ben lerares. Weet nu waarmee ik mijn leerlingen moet motiveren hé!:lol

I am a teacher. Now I know how to motivate my pupils!:lol
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-8-31 02:57
| Show all posts
met kletsen? Goeie motivatie:D

with chatting? good motivation:P

Comments

kinderen van tegenwoordig leren al vanzelf engels....het begint al met Dora op tv en dan de games...  Details Reply Post time 2015-3-8 03:01
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-8-31 05:14
| Show all posts
Ik denk dat ze daar geen probleem mee zullen hebben.

I think they wouldn't have a problem with that.
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-8-31 05:23
| Show all posts
dan kun je ze beter laten kletsen in een vreemde taal, dan leren ze er nog van

then you better let them speak in a foreign language, then they will learn something about it
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-8-31 16:31
| Show all posts
Misschien verplicht ik hen enkele uren per dag door te brengen op deze site. Kunnen ze zelf hun taal nog kiezen.;P
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-20 09:20 GMT+8 , Processed in 0.112066 sec., 28 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list