|
robindebaets 2018-9-9 20:51
Hoe geraak ik best aan wat gold points voor wat informatie te downloaden? Ik heb zelf spijtig genoeg ...
Je kunt ook in threads reageren op de patronen of diaries. Kijk hoe anderen het doen en misschien dit even lezen, //www.pindiy.com//forum.php ... posttime=1536669895
Verder kun je in my center > tasks elk uur coins verdienen.
Dagelijks inloggen levert ook 50 coins op, alhoewel ikzelf nooit uitlog krijg ik als ik op de site kom elke dag wel 50 coins.
Ga je patronen downloaden dan zou ik voorlopig ver weg blijven van de repaint patronen, want die kosten als download 199 coins en dan de prijs nog die ervoor gevraagd wordt. Gescande patronen kosten 30 coins aan download + eventueel de prijs nog.
Als er een prijs voor de uploader bijstaat moet je ook altijd 2 keer op de pdf, rar of zip klikken. De eerste x is voor de prijs (klik dan in het kleine venster op Paid attachment) en de 2de x voor de download.
Als je reageert in threads spaar je tegelijkertijd voor credits. Na 26 credits ga je naar DIY.1 en als je 126 credits hebt ga je naar DIY.2.
Soms zijn er patronen die je alleen kunt downloaden als je in DIY.1 of 2 zit, dat kun je zien aan de informatie bij de pdf, rar of zip. Het heet read permission, kan zijn 80 of 90.
Voor repaint patronen moet je ook speciale programma installeren om die te openen, zoals voor xsd patronen Pattern Maker viewer en voor pat bestanden PCstitch viewer, deze viewer versies zijn gratis te downloaden van internet. |
|