Jikke Publish time 2018-11-5 23:44

Hierboven is ook een manier om coins te krijgen, alles maar volspammen met very nice, maakt niet uit of het relevant is.

Mijn tactiek: in het algemeen zorg ik gewoon dat ik een keer per dag even langskom om mn 50 coins te verzamelen, ook als ik verder niet rondkijk. Ik heb eigenlijk nooit om coins verlegen gezeten. In het algemeen vind ik het toch nutteloos om 25 patronen te downloaden waar ik toch nog niet aan kan beginnen. Ik sla patronen die ik leuk vind op onder mijn favorieten en tegen de tijd dat ik er aan toe ben download ik ze dan wel. Inmiddels heb ik zo veel munten dat het niet meer uitmaakt, maar nog steeds doe ik er niet zo veel mee behalve dat ik nu wel elke maand de nieuwe Cross Stitcher in zn geheel download.

Zou wel graag wat meer permissies hebben echter, en ik zit nog steeds in DIY:1. Dus nu maar eens wat meer mn gezicht laten zien op de forums zodat de credits ook omhoog gaan...

Nell58 Publish time 2019-5-22 22:37

Kan er iemand wat uitleg geven over Avator tasks.

Jikke Publish time 2019-5-22 23:28

static/image/common/user_online.gif Nell58 static/image/common/clock.gif 2019-5-22 15:37
Kan er iemand wat uitleg geven over Avator tasks.

Je avatar is de afbeelding die bij je account hoort. Als je op je afbeelding klikt rechtsboven kom je als het goed is op Nell58s space en ergens onder het plaatje dat je nu hebt staat edit avatar. Wijst zichzelf denk ik.

Je kunt van te voren evt even een leuke afbeelding van google downloaden, of misschien heb je wel al wat op je computer staan dat je kan/wil gebruiken.

Nell58 Publish time 2019-5-23 00:26

Als je my center uitklikt heb je de laatste task waar staat e-mail invullen, ik heb op apply geklikt en krijg dan een melding dat ik op de avatar moet klikken maar er komt geen vooruitgang in de blauwe balk.

Nell58 Publish time 2019-5-23 15:30

static/image/common/user_online.gif Jikke static/image/common/clock.gif 2019-5-22 16:28
Je avatar is de afbeelding die bij je account hoort. Als je op je afbeelding klikt rechtsboven k ...

Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Jikke Publish time 2019-5-23 17:25

static/image/common/user_online.gif Nell58 static/image/common/clock.gif 2019-5-23 08:30
Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Gelukkig :)

Heb zelf geen tablet, dus gelukkig deed ie het bij mij meteen, maar de site heeft af en toe rare kuren. Gewoon vragen als je ergens niet uit komt. Ik ben niet heel actief, maar kom wel regelmatig langs om mn dagelijkse puntjes te verzamelen, dus zie meldingen wel.

Nell58 Publish time 2019-5-26 16:23

Weet er iemand in welke user group je moet zitten om in de bounty area te kunnen antwoorden.

Nell58 Publish time 2019-6-2 17:37

ik zou graag de reward willen voor een patroon dat in de bounty area staat. Er zijn nieuwe downloadregels en die volg ik,er staat dat je de patronen mag plaatsten in een map en dat de moderators dan zorgen dat het op de juiste bestemming komt. Heb al 2 x mijn patroon ge-upload voor de reward met de link naar het gevraagde patroon en met attachment, mijn patroon. Het wordt steeds verwijderd omdat ik eerst moet zien of het patroon er al staat. Maar ik hoef geen patroon te plaatsten, ik wil enkel de reward. Heeeeeeeeeeeelp, wat doe ik toch verkeerd?

twinklystarelf Publish time 2019-11-22 20:32

Nice and useful

Tennerife Publish time 2019-11-23 09:19

goeden (nacht) avond ochtend iedereen, ik ben nog helemaal nieuw hier, doorverwezen door een haakvriendinnetje...
Pages: 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83
View full version: Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox