| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2018-11-5 23:44
| Show all posts
Hierboven is ook een manier om coins te krijgen, alles maar volspammen met 'very nice', maakt niet uit of het relevant is.

Mijn tactiek: in het algemeen zorg ik gewoon dat ik een keer per dag even langskom om m'n 50 coins te verzamelen, ook als ik verder niet rondkijk. Ik heb eigenlijk nooit om coins verlegen gezeten. In het algemeen vind ik het toch nutteloos om 25 patronen te downloaden waar ik toch nog niet aan kan beginnen. Ik sla patronen die ik leuk vind op onder mijn favorieten en tegen de tijd dat ik er aan toe ben download ik ze dan wel. Inmiddels heb ik zo veel munten dat het niet meer uitmaakt, maar nog steeds doe ik er niet zo veel mee behalve dat ik nu wel elke maand de nieuwe Cross Stitcher in z'n geheel download.

Zou wel graag wat meer permissies hebben echter, en ik zit nog steeds in DIY:1. Dus nu maar eens wat meer m'n gezicht laten zien op de forums zodat de credits ook omhoog gaan...  

Comments

Is de Cross Stitch Chatter groep iets voor je? Ben er zelf een paar weken geleden lid van geworden met veel plezier. Ook een groeps "leider" die heel actief is, wat bijdraagt aan de lol!  Post time 2020-9-10 03:57
Dat is een goed voornemen Jikke, dus werk aan de winkel. :D  Post time 2019-5-22 23:06

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-5-22 22:37
| Show all posts
Kan er iemand wat uitleg geven over Avator tasks.

Comments

Je 'avatar' is de afbeelding die bij je account hoort. Als je op je afbeelding klikt rechtsboven kom je als het goed is op 'Nell58's space' en ergens onder het plaatje dat je nu hebt staat 'edit avata  Details Reply Post time 2019-5-22 23:28
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-5-22 23:28
| Show all posts

Je 'avatar' is de afbeelding die bij je account hoort. Als je op je afbeelding klikt rechtsboven kom je als het goed is op 'Nell58's space' en ergens onder het plaatje dat je nu hebt staat 'edit avatar'. Wijst zichzelf denk ik.

Je kunt van te voren evt even een leuke afbeelding van google downloaden, of misschien heb je wel al wat op je computer staan dat je kan/wil gebruiken.

Comments

Dankuwel, het is eindelijk gelukt. Niet via tablet maar wel op pc.  Details Reply Post time 2019-5-23 15:30
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-5-23 00:26
| Show all posts
Als je my center uitklikt heb je de laatste task waar staat e-mail invullen, ik heb op apply geklikt en krijg dan een melding dat ik op de avatar moet klikken maar er komt geen vooruitgang in de blauwe balk.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-5-23 15:30
| Show all posts
Jikke

                               
Login/Register to enlarge
2019-5-22 16:28

Je 'avatar' is de afbeelding die bij je account hoort. Als je op je afbeelding klikt rechtsboven k ...

Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Comments

Gelukkig Heb zelf geen tablet, dus gelukkig deed ie het bij mij meteen, maar de site heeft af en toe rare kuren. Gewoon vragen als je ergens niet uit komt. Ik ben niet heel actief, maar kom wel re  Details Reply Post time 2019-5-23 17:25
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-5-23 17:25
| Show all posts
Nell58

                               
Login/Register to enlarge
2019-5-23 08:30

Dankuwel, het is eindelijk gelukt.
Niet via tablet maar wel op pc.

Gelukkig :)

Heb zelf geen tablet, dus gelukkig deed ie het bij mij meteen, maar de site heeft af en toe rare kuren. Gewoon vragen als je ergens niet uit komt. Ik ben niet heel actief, maar kom wel regelmatig langs om m'n dagelijkse puntjes te verzamelen, dus zie meldingen wel.
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2019-5-26 16:23
| Show all posts
Weet er iemand in welke user group je moet zitten om in de bounty area te kunnen antwoorden.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-6-2 17:37
| Show all posts
ik zou graag de reward willen voor een patroon dat in de bounty area staat. Er zijn nieuwe downloadregels en die volg ik,er staat dat je de patronen mag plaatsten in een map en dat de moderators dan zorgen dat het op de juiste bestemming komt. Heb al 2 x mijn patroon ge-upload voor de reward met de link naar het gevraagde patroon en met attachment, mijn patroon. Het wordt steeds verwijderd omdat ik eerst moet zien of het patroon er al staat. Maar ik hoef geen patroon te plaatsten, ik wil enkel de reward. Heeeeeeeeeeeelp, wat doe ik toch verkeerd?

Comments

Eerlijk gezegd begrijp ik dit bericht niet helemaal goed denk ik. Het is alweer meer dan een jaar oud en zal al wel opgelost zijn, maar ik wil hier wel even op antwoorden. Het enige wat ik begrijp is  Details Reply Post time 2020-9-21 22:47
Nell58 je copieert best de link van het reeds goedgekeurde patroon naar de threads, en als niemand reageert spreek je best een moderator via prive bericht aan... dat werkt het beste... succes  Details Reply Post time 2020-3-14 06:26
Dat kan niet Nell, een persoon vraagt een patroon, jij plaatst, de moderators bepalen aangezien er mensen reageren welke de best is, die krijgt de reward. :)  Post time 2019-11-22 21:17
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-11-22 20:32
| Show all posts
Nice and useful
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2019-11-23 09:19
| Show all posts
goeden (nacht) avond ochtend iedereen, ik ben nog helemaal nieuw hier, doorverwezen door een haakvriendinnetje...
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-26 14:46 GMT+8 , Processed in 0.043789 sec., 13 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list