|
Nell58 2019-6-2 10:37
ik zou graag de reward willen voor een patroon dat in de bounty area staat. Er zijn nieuwe downloadr ...
Eerlijk gezegd begrijp ik dit bericht niet helemaal goed denk ik. Het is alweer meer dan een jaar oud en zal al wel opgelost zijn, maar ik wil hier wel even op antwoorden. Het enige wat ik begrijp is dat je 2x een patroon ge-upload hebt en dat dat patroon er eigenlijk al is, maar dat de reward nog niet geïnd is. Jij hebt dat patroon ook, maak ik eruit op, maar die wordt niet geaccepteerd omdat hij al op de site staat toch?
Je kunt alleen een bounty reward krijgen als je ook als eerste het gevraagde patroon hebt ge-upload. Dus als een bounty nog open staat en het patroon al op de site staat, kun je dat alleen melden bij een moderator of ergens in free talk in het goede daarvoor bericht. Je hebt dan geen recht op de reward en zult die dan ook niet krijgen.
Als je als eerste het goede patroon hebt ge-upload, dan kun je aanspraak maken op de reward door in de bounty "Thank you very much" te zetten. Lees daarvoor het eerste bericht in Bounty Area. |
|