- viewthread_userinfo_credits
- 3345
|
La Speranza
Ogne semmana faccio na schedina:
mm a levo a vocca chella ciento lire,
e corro quanno è o sabbato a mmattina
o Totocalcio pe mm aji a ghiucà.
Cuccato quanno è a notte ,dinto o lietto,
faccio castielle e naria a centenare;
piglio a schedina a dinto a culunnetta,
a voto,a giro, e mm a torn a stipà.
Io campo bbuono tutta na semmana,
sultanto o lluneri stongo abbacchiato,
ma o sabbato cu a ciento lire mmano
io torno nata vota a gghi a ghiucà.
Nun piglio niente,o ssaccio...e che mme mporta?
io campo solamente cu a speranza.
Cu chi mmaggia piglià si chesta è a sciorta,
chisto è o destino mio. che nce aggia fà?
A quannom aggio truvato stu sistema
io songe milionario tutto llanno.
A ggente mme po ddì: -Ma tu si scemo?
Ma allora tu un ghiuoche pe piglià?-
Si avesse già pigliato e meliune
a stora e mo starrie già disperato.
Invece io sto cu a capo dinto a luna,
tengo sempre a speranza dè ppiglià.
Totò
E con le parole di Antonio De Curtis auguro a tutte le forummnine crocettose un Nuovo Anno dove la speranza di un mondo migliore non ci abbandoni mai e con le parole di Madre Teresa "che il Signore vi renda in amore tutto lamore che voi donate agli altri" auguro
BUON 2013
Pim Pum Pam ( immaginatevi i botti ) quando imparerò a postare avrete la foto
|
Rate
-
View Rating Log
|