| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: admin
Collapse the left

Cant receive emails from Pindiy.com?

[Copy link]
Post time: 2024-5-17 16:17
| Show all posts
Can you Help me to recover my account? I had to open this new account to ask for help.
Someone managed to "steal" my account and changed my password, I don't see any other way.
As my email was with the Hotmail domain, I do not receive recovery emails.
My old account is SandraMB.
Yesterday I was still able to access it on my cell phone, today I can't....

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2024-5-22 05:47
| Show all posts
Edited by Recupero at 2024-5-22 10:18

My account email was @hotmail.com, I did not know I had to change it, and now my computer lost all the saved passwords and I can't have access to my account because I can't recieve the email to change the password. What can I do? (I opened this account to ask for help)
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2024-5-25 03:24
| Show all posts

hola, no creo hayan robado tu cuenta, me sucedió algo parecido, es un verdadero problema que no indiquen cuando nos damos de alta que debemos registrarnos solo con un correo de Gmail.

yo intente varias veces cambiar el correo pero no entendía que al momento que metía datos me pedia ingresar la contraseña actual y mi equipo en automático me brindaba otra contraseña como si lo que quisiera fuera cambiar la contraseña y eso provocaba que se me formateara la llave de contraseñas y la cambiase y no podía ingresar pero como mi equipo me guarda las contraseñas se guardaron 3 y tuve que intentar el ingreso con todas para ver cual había quedado guardada, por lo que solo debe llenar el campo de contraseña actual y poner el nuevo correo y guardar, te recomiendo también pongas una pregunta de seguridad y su respuesta. espero haya sido de ayuda mi comentario... Saludos!!!
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2024-5-25 03:29
| Show all posts
considero que deberían especificarnos desde el registro que solo debe ser con correo de GMAIL , para evitarnos tanto problema con el cambio en verdad me fue muy frustrante el cambiarlo ya había perdido la cuenta si no es porque cada vez que cambio contraseñas se guadan en mi llavero. saludos y gracias por la información
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2024-5-26 22:34
| Show all posts
thank you so
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-6-3 11:15 GMT+8 , Processed in 0.043210 sec., 12 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list