| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2013-10-31 15:59
| Show all posts
Gewoon op je gemak doornemen, Er zijn topics aangemaakt voor diverse dingen...als je die doorneemt kom je ook meer te weten wat wel en niet kan/mag :) We zijn allemaal beginners geweest hoor, je kunt ook gewoon vragen :)

Comments

Zelfs ik begin het aardig door te krijgen nu  Post time 2013-11-16 02:21

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-10-31 22:58
| Show all posts

Van harte welkom. Je weet wel nog niet waar je aan begint. Het is zooooo verslavend hier! Maar ook zo superleuk! Veel plezier!

Comments

Het is zelfs verslavend eerste wat ik s morgens doe ik forum induiken  Post time 2013-11-16 02:22
Dank je wel, vind het inderdaad wel leuk hier  Post time 2013-11-1 04:46
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-11-4 20:54
| Show all posts
Hallo dames, zouden jullie voor mij eens kunnen nagaan of jullie dit patroon kunnen openen:

HAE-NAS Fairy - 2 the cinderella.xsd

Het is een repaint, dus je hebt wel Pattern Maker Viewer nodig. Volgens mij is het gewoon leeg, want alle andere patronen openen vlekkeloos, maar bij dit krijg ik alleen grijs en geen enkele knop werkt. Het kostte mij meer dan 200 coins, dus ik zou het natuurlijk graag hebben ook. Alvast bedankt voor de moeite.
En nog welkom aan alle andere Nederlandstaligen die ik nog niet persoonlijk begroet mocht hebben, want het is enige tijd geleden dat ik hier nog iets geschreven heb (behalve eens een quickie).:$ Ik beloof plechtig mijn leven te beteren!:loveliness:

Comments

Ja, mijn euro is net gevallen dat je dan zelf het patroon moet downloaden om het te kunnen zien. Ik zal het idd moeten rapporteren. Of ik vraag het aan de poster zelf.  Post time 2013-11-5 02:34
je zou op de report knop kunnen drukken  Post time 2013-11-4 21:41
sorry, daar kan ik je niet bij helpen, ik zou niet weten hoe  Post time 2013-11-4 21:39
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-11-4 21:40
| Show all posts
ja ja @coor dat kennen we leven beteren, dan zie je dit en dan weer dat en voordat je het weet is het etenstijd

Comments

Leven beteren doe ik dageliks...en het lukt me niet ik moet steeds in het forum zijn het MOET gewoon erg he  Post time 2013-11-16 02:23
Hoe kun je het weten? ;-)  Post time 2013-11-5 02:32
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-11-4 21:54
| Show all posts
Wat leuk dat er een Nederlandse babbelbox is, waar je ook terecht kunt met je vragen.

Dus ik begin gelijk maar met vragen: Ik heb heel veel coins gekregen omdat naar level 1 ben gegaan. Maar ik heb geen idee hoe ik daarvoor kan bedanken.

Rate

Number of participants 1Gold Coins +3 Collapse Reason
grandma + 3 heb het even voorgedaan bij jouw post

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-11-4 22:19
| Show all posts
@boris, er zit onder elke post een rate knop, nu je lv1 bent kun je puntjes cadeau geven, gaan niet van je eigen punten af, maar van die van het forum, je mag het een beperkt aantal keren per dag doen, je krijgt vanzelf de kreet u heeft uw maximum bereikt.

Rate

Number of participants 1Gold Coins +1 Collapse Reason
boris + 1 Ja, het werkt, en bedankt

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-11-8 03:25
| Show all posts
Hallo allemaal,
Was al wel een tijdje lid hier maar vond vandaag pas dit Nederlandse forum ;)

Comments

En ideaal he in je eigen taal  Post time 2013-11-16 02:24

Rate

Number of participants 1Gold Coins +2 Collapse Reason
mutselfruts + 2 Usefull

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-11-8 04:13
| Show all posts
Edited by grandma at 2013-11-7 21:15

welkom @DragonWatcher ,we proberen elkaar hier gewoon een beetje te helpen.

en aan je puntenaantal te zien vergeet jij je everly hour bonusses, levert toch behoorlijk wat punten op he

Comments

Dank je Grandma Kan helaas niet ieder uur mijn bonussen halen ;) maar zal als ik tijd heb mijn best eens doen hihi  Details Reply Post time 2013-11-8 16:43
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-11-8 06:42
| Show all posts
Ik heb een vraagje,is het mogelijk om mijn inlognaam/gebruikersnaam nog te veranderen?En zo ja,hoe doe ik dat?Ben net nieuw hier,dus is nog echt uitvogelen.Grt

Comments

Trouwens erg prettig hier in het nederlands een beetje hulp te kunnen krijgen,word me hier allemaal een stuk duidelijker.  Post time 2013-11-8 07:02
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-11-8 15:11
| Show all posts
@redwitch100, ja je kunt je inlognaam veranderen, dan moet je een rename card kopen en dan kun je het veranderen, dat kost dacht ik 1000 coins, dus je moet nog even sparen

Comments

Oh oke, dat wist ik ook niet...iets om over na te denken inderdaad  Details Reply Post time 2013-11-14 12:48
Oke,dank je wel voor je antwoord.  Post time 2013-11-8 17:55
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-5-15 19:47 GMT+8 , Processed in 0.119934 sec., 26 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list