Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
 Author| Post time 2013-12-4 18:36 | Show all posts
zoals je een jpg opload doe je het ook met het pdf, dmv het paperclipje
Crochet Resources and Magazine Thread Rules/Guide
http://www.pindiy.com/forum.php? ... 7&fromuid=51533

Comments

Dat doe ik ook, maar krijg alleen te zien dat ik een jpg kan uploaden, ik vogel het nog wel uit  Post time 2013-12-4 21:21
Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-4 20:29 | Show all posts
Ik moet dat ook nog eens uitproberen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-4 21:17 | Show all posts
Ja ik ook,maar alles wat ik heb staat er al of ik vind het een risico,want ik wil zeker niet dat iemand anders of ik zelf er problemen mee ga krijgen,dat is het me toch niet waard.:$
Reply Like

Use magic Report

Author| Post time 2013-12-4 21:55 | Show all posts
je pakt eerst de paperclip en je zoekt je bestand op en kun je het uploaden, daarna ga je naar image en die zoek je ook op, niet vergeten om 1 x op het plaatje te klikken dan wordt die geplaatst, achter het pdf bestand kun je een bedrag invullen, wat je voor het patroon wilt hebben.

Rate

Number of participants 1Pin +2 Collapse Reason
wilmaflintstone + 2 Usefull

View Rating Log

Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-5 01:01 | Show all posts
hij is er nu hoor het patroon van simba
Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-5 01:26 | Show all posts
Als ik op de paperclip klik krijg ik het volgende in een popup te zien

File Size: Less than 10MB , Allowed File types: pdf,zip,rar,tar,gz,bzip2,jpg,xsd,pat
Attachment highest price is 9000     

Dan kan ik ok klikken,maar gebeurd er niks en klik ik weer op de paperclip,krijg ik het zelfde.:@

Comments

Komt er een blauw balkje in beeld erbij? zonder tekst, tenminste bij mij is het zonder tekst en blauw als je daarop klikt kun je een bestand zoeken, duurt soms wel een halve minuut voor dat blauwe blo  Details Reply Post time 2013-12-5 03:04
Reply Like

Use magic Report

Author| Post time 2013-12-5 02:04 | Show all posts
na die pop up zoek je op je eigen pc het bestandje klikt erop en dan gaat het uploaden

Comments

eens gaan zoeken hoe het werkt.  Post time 2013-12-5 06:28
Daarna blijft het het zelfde,alleen waar eerst een groot schrijfgedeelte was,veranderd dan in een smal gedeelte en kan nog steeds niks mee.Maar ben bang dat ik ergens iets fout doe.Morgen nog maar een  Post time 2013-12-5 06:28
Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-5 03:00 | Show all posts
soms duurt het even voor het upload knopje verschijnt waarmee je het bestand kan zoeken
Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-5 03:00 | Show all posts
ik ben ook bijna lvl1 :$:D:loveliness:

Rate

Number of participants 1Pin +2 Collapse Reason
wilmaflintstone + 2 Bijna,go go go!

View Rating Log

Reply Like

Use magic Report

Post time 2013-12-5 03:04 | Show all posts

Komt er een blauw balkje in beeld erbij? zonder tekst, tenminste bij mij is het zonder tekst en blauw als je daarop klikt kun je een bestand zoeken, duurt soms wel een halve minuut voor dat blauwe blokje verschijnt

Comments

Ik gebruik chrome.  Post time 2013-12-5 18:30
Wat gebruik je trouwens voor een browser? als je internet explorer gebruikt, wil ik je Chrome aanraden  Details Reply Post time 2013-12-5 14:08
Dan zou dat wel eens te maken kunnen hebben met je flashplayer of een ander programma die voor weergave van dingen in Chrome of Internet Explorer zorgt  Details Reply Post time 2013-12-5 14:07
Geen balkje en ook wel geprobeerd langer te wachten  Post time 2013-12-5 06:25
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-6-12 15:29 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list