Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time 2014-1-15 04:52 | Show all posts
ik ben nog zoekend naar een borduurschaartje... Maar gelukkig geen griep :)
Zijn jullie lekker aan het haken, breien of borduren?
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-1-15 19:55 | Show all posts
Gelukkig,ik heb niet echt verstand van waar een borduurschaartje aan moet voldoen.Maar ik zou denk ik of informeren bij een hobby winkel of ,geen idee of deze geschikt zijn,maar bij de action hebben ze van die goedkopen 3d schaartjes,ze zijn spits en goed scherp,ik werk er graag mee.

Comments

Dat is mooi,scheelt een hoop in prijs he. ;-)  Post time 2014-2-1 22:01
ja, gelukt bij de Action :)  Post time 2014-1-28 05:08
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-1-19 23:57 | Show all posts
hallo Wilma, bedankt voor je tip; ik ga deze week even neuzen bij de Action!

Zojuist heb ik via marktplaats een bestelling gedaan voor dmc-garen. Ik heb al helemaal zin om het pakketje te ontvangen en netjes te gaan rangschikken :D
Ondertussen ben ik bezig met een oud project. Ik heb eindelijk het patroon gevonden http://www.pindiy.com/thread-174244-1-1.html, dus ben druk bezig geweest met de kleuren erbij zoeken. Helaas heb ik een telfoutje gemaakt vroeger, dus ik moest wel een deel weer uithalen. Maar het uithalen is nu klaar, dus ik mag weer borduren. Jippie :D

Zijn jullie druk met projecten?
groetjes, angeltje

Comments

Ja dat geloof ik,altijd weer spannend als je je pakket binnen krijgt,hihi. Ik ben idd druk bezig met wat haak projecten,en nu weer even naar patronen speuren hiero.  Post time 2014-1-21 00:57
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-1-27 23:14 | Show all posts
Ik schop ons weer even naar de 1e pagina,want pagina 4 kan echt niet,hihi.:(

Comments

ik heb niet zoveel nuttigs te melden, maar ben het helemaal met je eens!  Post time 2014-1-28 05:09
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-1 22:02 | Show all posts
Dames,de Christmas task is weer te claimen!!!!;P

Comments

Toch lekker meegenomen he ;-)  Post time 2014-2-2 21:13
ja heb ik ook al geclaimd, zat eigenlijk te wachten op Pasen  Post time 2014-2-2 00:48
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-2 05:34 | Show all posts
bedankt voor de tip! En ik moet nog 4 money en dan ga ik ook naar level 2 :D

Comments

Go go go,overal reageren dan ben je er zo :-)  Post time 2014-2-2 21:15
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-2 08:34 | Show all posts
Ik heb 64 credits maar zit nog steeds op level 1...wanneer ga je over naar het volgende level?

Comments

Trouwens, ik dacht dat ik 62 zag staan. Hihi. Komt goed.  Post time 2014-2-4 01:36
Haha. Oké. Normaal ben ik de hele dag online. Voor de hourly bonus enzo. Dank je.  Post time 2014-2-4 01:34
Bij 126 Joyce,probeer zoveel mogelijk online te zijn,dus regelmatig even opnieuw in uit en inloggen,go go go ;-)  Post time 2014-2-2 21:18
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-4 05:26 | Show all posts
Je moet alleen wel zo nu en dan even checken of je wel daadwerkelijk online bent.Zolang je bezig bent op de site is het oke,maar heb je bv een half uur niks gedaan dan is de kans groot dat je niet meer online bent.Je kan dan wel nog alles doen maar geeft niet aan dat je offline bent.Dit kun je checken door bv hier boven bij jou post,aan de linkerkant,met je muis over je foto gaan,niet klikken,gewoon er boven hangen,dan geeft ie in een pop up aan of je online/offline bent.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-4 17:46 | Show all posts
Hallo uit het friesland Gisteren heb ik  de tijd genomen om deze site te leren kennen er is me nog veel onduidelijk en heb wat hulp nodig
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-2-4 17:49 | Show all posts
Hallo iedereen  ik heb gisteren eindelijk de tijd genomen om de site te leren kennen maar er is nog heel veel onduidelijk ik heb een  wel een beetje hulp nodig . Wie helpt een blondje uit friesland
Hello every one i need some help to figure  this site out Who want to help a Blond girl from friesland
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-7-23 13:22 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list