| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2013-9-25 00:20
| Show all posts
he getsie er kletst hier niemand?

Comments

Huhuh ik kets altijd wel hoor geen probleem  Post time 2013-10-25 15:37

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 00:54
| Show all posts
Inderdaad erg stil hier. :lol
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 01:33
| Show all posts
vind ik ook, niet echt gezellig zo hihi, maar ga straks toch ff lekker wat steekjes zetten, zal blij zijn als hij weer af is
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-25 01:56
| Show all posts
Edited by grandma at 2013-9-24 21:59

we kunnen nu eenmaal niet de helr dag achter de pc zitten, ben al beschuldigd van verwaarlozing en m'n handwerken ligt helemaal stil en er moeten echt wat dingen af
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 03:54
| Show all posts
Ik heb allemaal dezelfde problemen als jullie. En maar puntjes pakken, patronen downloaden, to do-lijstje (lees: hele lange lijst) verder aanvullen en al het andere verwaarlozen. Toch bijten een aantal handwerken in mijn been, maar het lukt niet altijd om daar eens deftig aan voort te borduren. Ondertussen zijn we aan het verbouwen en loopt het hier vol mannen die vanalles vragen en toch wat gesoigneerd moeten worden( dan werken ze ook beter en kan ik wat meer vragen!! Hihi!). Ik denk dat ik dringend de lotto eens moet winnen!;P
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 04:21
| Show all posts
:lol:lol:lol
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-25 05:01
| Show all posts
;P;P;P;P tis ook overal hetzelfde he :lol:lol
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 05:51
| Show all posts
Whahahaha hier hetzelfde!
Ik heb toch nog een vraag:D
Kan ik ook een wishlist aanmaken? Ik heb nog niet kunnen ontdekken of ik patroontjes in een favoriete lijst kan zetten.
Maak er nu maar een foto van met de titel in beeld zodat ik ze weer terug kan vinden als ik genoeg muntjes heb.
Weet iemand dit?
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 16:45
| Show all posts
Geen probleem om een verlanglijstje aan te leggen. Ik zit momenteel aan 30!!!! pagina's. God weet wanneer ik die allemaal gedownload, en nog erger, geborduurd ga krijgen. Waarschijnlijk moet ik nog 10 keer langer leven dan nu.:'(

Maar even serieus nu (:$): als je een patroon bekijkt dan zie je daaronder en onder alle commentaren en ratings een horizontale rij blauwe kadertjes. Daartussen staat een vakje met "favorites". Daar klik je op, er opent zich een kadertje, en dan op ok (je hoeft niets in het kadertje te typen) en dan wordt dat patroon opgeslagen.
Als je je lijstje wil bekijken, ga je naar de blauwe balk bovenaan (onder je inloggegevens) en daar zie je "my favorites". Als je daarop klikt, verschijnen al je geliefde patroontjes die je dan van daaruit kan downloaden. Zo simpel is het!:loveliness:

Comments

Weer wat geleerd ....uitptoberen en sparen en hopen dat ik heel oud ga worden  Post time 2013-10-25 15:39
Veel succes. En uiteindelijk sparen we die muntjes toch om "uit te geven" hé! ;-)  Post time 2013-9-26 23:39
O wat goed zeg! Heel erg bedankt! Ik denk dat mijn lijst net zo lang zal zijn hihi. Ik ga het gelijk eens even proberen.  Post time 2013-9-26 01:52
Bedankt vor de uitleg  Post time 2013-9-25 23:46
Graag gedaan. You're welcome! ;-)  Post time 2013-9-25 20:20

Rate

Number of participants 1Gold Coins +2 Collapse Reason
grandma + 2 Thank you very much!

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-25 23:47
| Show all posts
Hier na een vermoeiend dagje shoppen :D zo lekker ukkies op bed doen en op de bank met mijn borduurwerk en mijn favo series
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-29 20:21 GMT+8 , Processed in 0.062048 sec., 13 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list