|
Even wat moed inspreken, Amandacrochet, maar om tot level 1 te geraken moet je slechts 26 punten halen, 126 is voor level 2. Voor mij nu nog 10.:L
Elk uur probeer ik de punten te pakken en als ik dan op het forum zit en even tijd heb, probeer ik om 26 keer (meer kan niet bij level 0 en 1) een reply te geven op patronen, bij de games of op afgewerkte handwerken die ik mooi vind. Je krijgt dan niet alleen 26 coins bij, maar per 10 replies komt er ook 1 punt bij en dat bepaalt het level. Veel werk vraagt het heus niet. Wat heel prettig is, is dat je ook de punten van je vorige niveaus pakt, dus dat slaat aardig op. Voor de duidelijkheid: level 0 krijgt elk uur 5 coins, level 1 die 5 coins + nog 12 van level 1, level 2 krijgt 5 + 12 + 14 en zo verder! De moeite dus om hogerop te geraken.
En dan denk ik dat de tijd die je spendeert op het forum ook nog eens wordt omgezet in punten, maar dat weet ik niet zeker. Deze week merkte ik dat er s morgens toch wel wat "money" was bijgekomen, en aangezien ik die nacht geslapen heb.....!;P
Zoek maar wat rond, ik doe ook nog veel domme dingen, maar het wordt je hier allemaal vergeven. Iedereen moet leren hé!
Ik hoop dat mijn uitleg wat duidelijk is. Amuseer je hier in elk geval!:loveliness: |
Rate
-
View Rating Log
|