Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time 2014-5-7 16:30 | Show all posts
Hoi dames, hebben jullie ook een bericht ontvangen omtrent het aankopen van DMC garen ? Het is spotgoedkoop, daarom ben ik extra voorzichtig en wil ik eerst wat info aan jullie vragen.
Heeft er iemand hier al garen besteld ? Zijn de stringen ok ? Daarmee bedoel ik : zelfde kleurbad en bevatten ze de klassieke looplengte ? Vallen de verzendkosten mee ?
Alvast bedankt voor jullie respons !

Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-19 07:15 | Show all posts
Hoi hoi allen. Pfff...de laatste tijd zijn mijn coins erg snel gegaan. Weten jullie hoe je er wat meer kan verdienen? Ik heb wel een leuk patroon om te uploaden iig.

Vraagje, ik zoek het patroon van camilla de african flower cow, maar volgens mij staat hij er nog niet.

Nog een vraagje, ik wilde een bestand kopen maar kreeg de reactie dat ik geen toestemming kreeg, of niet toegestaan was, ligt dat aan het feit dat ik nog maar lv.1 heb?

Haha, wat een vraagjes he.
Groetjes Joyce

Comments

Klopt, dat is een haak patroon, hij is zo schattig  Post time 2014-5-27 07:40
die camilla african flower cow is dat een haakpatroon  Post time 2014-5-20 21:18

Rate

Number of participants 1Pin +3 Collapse Reason
bonma + 3 Usefull

View Rating Log

Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-20 19:46 | Show all posts
Om meer coin te hebben kan je afspreken met een vriendin dat die alle dagen haar coins aan jou geeft en jij dan aan haar. Ik weet wel niet meer hoeveel je er krijgt op level 1.
Maar alle beetje helpen. en ja voor sommige patronen moet je een hoger level hebben.

Comments

Oké, maar ik ken voor de rest niemand, ik heb wel een patroon geupload, dat gaat ook goed, heb nu weer iets erbij...  Post time 2014-5-27 07:41
en als je dan aan iemand die een hoger level heeft vraagt om die patronen te downloaden voor jou? ik heb level 3 nodig ,ik il zo graag die letters maken, om level 3 te krijgen heb ik nog maanden nodig  Details Reply Post time 2014-5-22 06:52
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-22 06:52 | Show all posts

Login/Register to enlarge
bonma

2014-5-20 12:46

Om meer coin te hebben kan je afspreken met een vriendin dat die alle dagen haar coins aan jou geeft ...

en als je dan aan iemand die een hoger level heeft vraagt om die patronen te downloaden voor jou? ik heb level 3 nodig ,ik il zo graag die letters maken, om level 3 te krijgen heb ik nog maanden nodig..kan ik die coins terug geven als ik jou bv vraag om die patronen voor mij te downloaden bonma?

Comments

Om welk patroon gaat het eigenlijk?  Details Reply Post time 2014-5-22 15:30
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-22 15:30 | Show all posts

caij

2014-5-21 23:52

en als je dan aan iemand die een hoger level heeft vraagt om die patronen te downloaden voor jou?  ...

Om welk patroon gaat het eigenlijk?

Comments

als ik op die link klik kom ik bij een gehaakt alfabet moet je dat hebben  Post time 2014-5-22 17:33
http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=198402&ctid=2176 om deze..ik heb ze niet allemaal nodig hoor  Post time 2014-5-22 16:27
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-22 17:37 | Show all posts
Ik wil die letters wel afladen voor jou maar hoe moet ik die bij jou krijgen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-25 00:10 | Show all posts
Natuurlijk heb ik daar aan gedacht en zo nu en dan koop ik ook eens een patroon.
Maar heb je zelf echt nooit eens wat MP3 tjes gedownload of een fotokopie gemaakt van iets in een tijdschrift of boek. Dit is namelijk hetzelfde en het grootste deel van de mensen vind dit normaal.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-5-25 19:38 | Show all posts
Je hebt direct toegang tot patronen daar hoef je geen, legale of illegale kopieeën voor te posten. Verder denk ik niet dat mensen hier onwetend zijn of dat wij naïef zijn over wat deze site inhoud. Nobel dat je nooit iets download maar ik ben niet heiliger dan de paus, dus ja, ik download af en toe een patroon, een mp3 of ik ruil het met vrienden.

Comments

Dat is wel heel erg hypocriet!  Post time 2014-5-27 01:45
MMM reacties van Christel zijn verwijderd......  Post time 2014-5-26 20:53
volledig mee akkoord  Post time 2014-5-26 16:23

Rate

Number of participants 1Pin +2 Collapse Reason
crochet-lover + 2 agreed

View Rating Log

Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-6-11 10:03 | Show all posts
Edited by crochet-lover at 2014-6-10 23:07

Wat is het opeens stil in dit nederlandse forum...is iedereen *bang* geworden????? En ja ik weet dat ikzelf ook bijna niet op het NL forum kom hoor...... maar dat is gebrek aan tijd lol. Vind het alleen maar opvallen dat er plots niets meer gepost wordt hier :shutup:
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-6-15 21:06 | Show all posts
Heb niet veel te melden. Door gaan op het goed/niet goed heeft weinig zin.
Maar...ik haak en brei vrolijk door.
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-5-17 05:50 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list