Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time 2014-8-14 04:35 | Show all posts
Edited by Zina at 2014-8-14 04:38

Ik ben 4-talig en Vlaming. Nederlands als moedertaal, Frans tweede taal, dan Engels en Duits. Ik heb dan ook nog een klein beetje kennis van Zweeds en Spaans. Waarom, omdat ik graag babbel, denk ik. Ik leer nogal gemakkelijk een taal. In Vlaanderen krijg je al op de lagere school Frans, maar ik vind dat je een taal niet leert op school, je leert de basis, een taal leer je pas door ze effectief te gebruiken. :D
In short: I speak 4 languages, Im Flemisch, Dutch is my motherlanguage, I speak also French, English and German. A little bit Swedish and Spanish. I think you can only learn a language by speaking it.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-9-8 00:07 | Show all posts
Waar zitten al die Nederlandstaligen?
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-9-11 18:55 | Show all posts
Nou hier zit er ook een en ik heb een dringende vraag. Als je wilt uploaden, en de files staan al  4 tot 6, jawel 6 dagen als drafts en er gebeurd niets, contact met de moderator lukt ook al niet want ik kan of geen bericht sturen of er komt geen reactie wat moet je dan doen om het voor elkaar te krijgen ? Wie kan me helpen ??

Comments

als ze in draft staan betekend dat, dat je niet ge-upload hebt. Dat is in het Nederlands een concept. Eenmaal gepost neemt het 2 tot 3 dagen voordat een patroon ge-accepteerd is  Post time 2015-3-2 23:51
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-9-17 11:12 | Show all posts
Ik vrees dat alleen de moderators iets kunnen doen... maar héél veel leven is er hier blijkbaar niet.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-9-27 01:00 | Show all posts
Hier nog een Nederlander. Ik probeer een file te downloaden maar er komt telkens. Sorry, only specified members can download attachments weet iemand wanneer en hoe ik dit wel kan downloaden??

Comments

Het heeft te maken met de level (Lv.) waarin je zit. Bij sommige downloads staat Read permissions met een cijfer erachter. Bij SETTINGS-User Group-Levels-Permission (boven in het scherm) kun je zien w  Details Reply Post time 2014-9-29 20:15
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-9-29 20:15 | Show all posts

Login/Register to enlarge
Riannedb74

Login/Register to enlarge
2014-9-26 18:00

Hier nog een Nederlander. Ik probeer een file te downloaden maar er komt telkens. Sorry, only specif ...

Het heeft te maken met de level (Lv.) waarin je zit. Bij sommige downloads staat Read permissions met een cijfer erachter. Bij SETTINGS-User Group-Levels-Permission (boven in het scherm) kun je zien wat je read permission op dit moment is.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-10-2 16:57 | Show all posts
Ik kan ook niet veel voor je doen want ik kan ook geen PB sturen, ik zit nog op level 0.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-10-13 12:14 | Show all posts
Het is sowieso heel stil in de NL babbelbox is me ook opgevallen. Ben zelf nederlandse maar woon in het verre buitenland en ben hier ook niet vaak...

Comments

Tonca, welk andere forum bedoel je ?? Ik zag net dat alle coins zijn Disabled !!  Details Reply Post time 2014-12-9 17:19
er is nog een ander forum ik denk dat iedereen daar naar toe is vertrokken, die is ook iets goedkope in zijn patronen.  Post time 2014-11-30 16:47
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-10-27 19:23 | Show all posts
Ja het is hier heel rustig geworden he
Reply Like

Use magic Report

Post time 2014-10-29 02:25 | Show all posts
ik ben nieuw hhier en bennog het een  en ander aan het uitpluizen, wil graag mijn borduurpatronen hier delen,maar hoe!?
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-5-22 03:17 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list