Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

Hot [Copy link]
Post time 2015-8-7 04:14 | Show all posts
rietjefredje 2015-8-7 01:27
heb je een gedacht hoelang het zou duren vooraleer het opgelost is?

Ik heb echt geen enkel idee, lees verschillende dingen in verschillende threads.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-9 02:40 | Show all posts
Weten jullie waarom de rubriek task gesloten is

Comments

Er schijnt een probleem te zijn met de software, en óf het oplossen is geen prioriteit, óf het is gewoon een enorme klus.  Details Reply Post time 2015-8-9 05:28
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-9 05:28 | Show all posts
crochetlady 2015-8-9 02:40
Weten jullie waarom de rubriek task gesloten is

Er schijnt een probleem te zijn met de software, en óf het oplossen is geen prioriteit, óf het is gewoon een enorme klus.

Comments

Dank je voor het antwoord, wel vervelend, zo kom ik nooit aan mijn punt om een level hoger te gaan hahahahaha, maar ja is niet anders  Details Reply Post time 2015-8-9 12:54
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-9 12:54 | Show all posts
Venusmaneater 2015-8-9 05:28
Er schijnt een probleem te zijn met de software, en óf het oplossen is geen prioriteit, óf het i ...

Dank je voor het antwoord, wel vervelend, zo kom ik nooit aan mijn punt om een level hoger te gaan hahahahaha, maar ja is niet anders
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-10 03:18 | Show all posts
Ik heb dat probleem ook. Hopelijk hebben ze het snel opgelost.

Comments

Zit met hetzelfde probleem, hoop dat ze het gaan oplossen  Details Reply Post time 2015-8-17 20:20
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-11 18:09 | Show all posts
Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ook aan meer punten.

Comments

ik heb ook nieuwe patronen maar durf ze niet te uploaden dit omdat ik bang ben voor copyricht!!!! Maar wat ik zie zijn dat er erg veel kooppatronen opstaan die voor iedereen die hier lid is toegangkel  Details Reply Post time 2015-10-8 19:58
Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.  Details Reply Post time 2015-8-11 23:27
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-11 23:27 | Show all posts
Hildt 2015-8-11 18:09
Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ...

Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-17 20:20 | Show all posts
crochet100 2015-8-10 03:18
Ik heb dat probleem ook. Hopelijk hebben ze het snel opgelost.

Zit met hetzelfde probleem, hoop dat ze het gaan oplossen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-23 05:47 | Show all posts
hoi hoi
ik ben nieuw hier en snap het nog niet helemaal allemaal.
hoop dat iemand mij het een beetje kan uitleggen :P

wel leuk trouwens dat je hier gewoon Nederlands kan praten dat maakt het even iets makkelijker te begrijpen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-24 20:49 | Show all posts
Bij deze wil ik iedereen die Nederlandse patronen geupload heeft even bedanken en een digitale knuffel geven! Zelf gebruik ik liever Engelse patronen, maar een aantal vriendinnen van mij zijn het Engels niet zo machtig, en die kan ik altijd heel blij maken met NL patronen. Thanks!
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-10-18 20:55 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list