Er schijnt een probleem te zijn met de software, en óf het oplossen is geen prioriteit, óf het is gewoon een enorme klus.
DetailsReply
Post time 2015-8-9 05:28
Dank je voor het antwoord, wel vervelend, zo kom ik nooit aan mijn punt om een level hoger te gaan hahahahaha, maar ja is niet anders
DetailsReply
Post time 2015-8-9 12:54
ik heb ook nieuwe patronen maar durf ze niet te uploaden dit omdat ik bang ben voor copyricht!!!! Maar wat ik zie zijn dat er erg veel kooppatronen opstaan die voor iedereen die hier lid is toegangkel
DetailsReply
Post time 2015-10-8 19:58
Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.
DetailsReply
Post time 2015-8-11 23:27
Hildt 2015-8-11 18:09
Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ...
Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.
Bij deze wil ik iedereen die Nederlandse patronen geupload heeft even bedanken en een digitale knuffel geven! Zelf gebruik ik liever Engelse patronen, maar een aantal vriendinnen van mij zijn het Engels niet zo machtig, en die kan ik altijd heel blij maken met NL patronen. Thanks!