| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2015-10-8 19:58
| Show all posts

                               
Login/Register to enlarge
Hildt

                               
Login/Register to enlarge
2015-8-11 11:09

Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ...

ik heb ook nieuwe patronen maar durf ze niet te uploaden dit omdat ik bang ben voor copyricht!!!! Maar wat ik zie zijn dat er erg veel kooppatronen opstaan die voor iedereen die hier lid is toegangkelijk is!!!

Wanneer mag je wel en wanneer mag je een patroon plaatsen????

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-10-14 02:04
| Show all posts
Hallo allemaal,
Ik heb me lang geleden al ingeschreven op dit forum en er toen eigenlijk niks mee gedaan. Ik heb het nu herontdekt en wou hier in het Nederlandse hoekje ook even hallo zeggen. Ik ben 29 en kom uit het noordoosten van ons land. Ik borduur graag en doe dit al vele jaren, maar ik pik toch altijd nog weer nieuwe tips en weetjes op vooral op dit soort forums. Ik hoop hier nog meer bij te leren, inspiratie op te doen, patronen te verzamelen en mede knutselaars te leren kennen.

Comments

Ik kom uit het oosten hahha welkom hier  Post time 2015-10-14 20:20
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-10-14 15:34
| Show all posts
Hoi Miepie,
Welkom (terug). Leuk om werk van anderen te zien he.
Ik doe ook altijd veel ideeen op hier.
Veel plezier!
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-10-14 20:42
| Show all posts
oww ik weet niet meer hoe ik een patroon moet plaatsen in het forum!!!! Kan iemand mij dit even uitleggen??

Ik zou blij zijn met jullie hulp :$

Comments

hoi Arinasmies, het staat hier uitgelegd: http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=245922&highlight=upload Heb je daar wat aan, of kom je er nog niet uit?  Details Reply Post time 2015-11-4 06:03
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-11-1 18:24
| Show all posts
jammer dat deze box maar weinig wordt gebruikt,zeg
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-11-2 02:58
| Show all posts
Ik mis ook de task hoek,  ondertussen bijna door mijn gold heen, dus dat is lastig.  Mijn engels is dusdanig slecht dat ik daar niet ver mee kom,  zucht.  naja gelukkig ben ik niet actief meer met haken, maar soms is een nieuw patroon wel fijn. (bezit er ondertussen al honderden)   we zullen zien hoe het blijft gaan zo.  Ik heb nog nooit een patroon geuploade, wie weet maar eens een eigen ontwerp online gaan zetten hier.  

Rate

Number of participants 2Gold Coins +6 Collapse Reason
aislynmyst + 5 Usefull
KatharinaV-NL + 1 Ga zo door!

View Rating Log

Reply Support 1 Not support 1

Use magic Report

Post time: 2015-11-4 05:44
| Show all posts
hallo allemaal,

leuke site he :)
Zijn jullie ook lid van Nederlandstalige forums?

Comments

welke forums zijn dat dan????? ik heb ze nog gevonden  Post time 2015-11-8 21:31
Ik ken eerlijk gezegd helaas geen nederlandstalige borduur forums  Post time 2015-11-4 08:43
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-11-4 06:03
| Show all posts
arinasmies

                               
Login/Register to enlarge
2015-10-14 13:42

oww ik weet niet meer hoe ik een patroon moet plaatsen in het forum!!!! Kan iemand mij dit even uitl ...

hoi Arinasmies,

het staat hier uitgelegd: http://www.pindiy.com/forum.php? ... mp;highlight=upload
Heb je daar wat aan, of kom je er nog niet uit?

Comments

dank je wel voor de url ik ga even kijken of het lukt  Details Reply Post time 2015-11-4 22:16
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-11-4 22:16
| Show all posts
Angeltje

                               
Login/Register to enlarge
2015-11-3 23:03

hoi Arinasmies,

het staat hier uitgelegd: http://www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2459 ...

dank je wel voor de url ik ga even kijken of het lukt
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2015-11-6 03:28
| Show all posts
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier op deze site, en het ziet er allemaal super uit!
Wel is het allemaal een beetje veel om in een keer te begrijpen, dus fijn dat ik deze babbelbox gevonden heb. Hopelijk kan iemand mij helpen bij de volgende vraag..
Ik heb een erg leuk boek gevonden op deze site, en wil die graag inzien/ lezen. Nu staat er iets van dat ik geen specified member ben en hem dus niet kan 'kopen' met mijn goud munten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dan zo'n member kan worden?
Alvast bedankt!

ps: Het gaat om het boek; Pica Pau

Comments

Je moet eerst en vooral voldoende munten bezitten om het te "kopen" en ik dacht dat je in DIY level 1 moet zitten, dus voorlopig veel reageren en actief zijn op het forum zou ik zeggen...  Post time 2020-3-14 06:29
hoi Skye-line, je hebt waarschijnlijk nog niet het juiste level. Jouw DIY is 0 en dan heb je nog niet alle rechten. Door veel te posten op het forum krijg je punten (credits) en zo ga dan je level o  Details Reply Post time 2015-12-16 03:52
je kan sneller naar een volgend level gaan door patronen te plaatsen. Mensen kunnen je dan raten en zo gaan je credits naar boven. ik zal je eens raten, helpt weer een beetje.  Post time 2015-11-9 06:06
Hoi, skye-lynn, Ik zie dat jij in groep 0 zit. Waarschijnlijk als je in diy 1 of diy 2 zit , kun je de meeste patronen of boeken downloaden.  Post time 2015-11-9 05:58
dat had ik ook met een boek,ik weet niet hoe je dan speciaal lid wordt hahahha of dat het met je aantal punten te maken heeft weet ik niet  Post time 2015-11-8 21:33

Rate

Number of participants 2Gold Coins +11 Collapse Reason
KatharinaV-NL + 1 Usefull
chwo + 10 nice question

View Rating Log

Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-28 04:48 GMT+8 , Processed in 0.089659 sec., 20 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list