Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time 2015-8-11 18:09 | Show all posts
Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ook aan meer punten.

Comments

ik heb ook nieuwe patronen maar durf ze niet te uploaden dit omdat ik bang ben voor copyricht!!!! Maar wat ik zie zijn dat er erg veel kooppatronen opstaan die voor iedereen die hier lid is toegangkel  Details Reply Post time 2015-10-8 19:58
Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.  Details Reply Post time 2015-8-11 23:27
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-11 23:27 | Show all posts

Login/Register to enlarge
Hildt

2015-8-11 18:09

Laat je eigen werk zien in de verschillende diaries of geef commentaar op de vele werkjes. Zo kom je ...

Waar ik tot nu toe het meeste mee verdien (zowel points als gold) is patronen uploaden... Heb in de loop der jaren heel veel verzameld en sommige staan nog niet op deze site.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-17 20:20 | Show all posts

crochet100

2015-8-10 03:18

Ik heb dat probleem ook. Hopelijk hebben ze het snel opgelost.

Zit met hetzelfde probleem, hoop dat ze het gaan oplossen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-23 05:47 | Show all posts
hoi hoi
ik ben nieuw hier en snap het nog niet helemaal allemaal.
hoop dat iemand mij het een beetje kan uitleggen :P

wel leuk trouwens dat je hier gewoon Nederlands kan praten dat maakt het even iets makkelijker te begrijpen
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-24 20:49 | Show all posts
Bij deze wil ik iedereen die Nederlandse patronen geupload heeft even bedanken en een digitale knuffel geven! Zelf gebruik ik liever Engelse patronen, maar een aantal vriendinnen van mij zijn het Engels niet zo machtig, en die kan ik altijd heel blij maken met NL patronen. Thanks!
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-26 07:15 | Show all posts
Hoi allemaal,
Ik ben nu net nieuw op dit forum, ik haak zelf nu sinds een maandje ongeveer dus hoop hier nog veel bij te kunnen leren.
Ik schrijf wel al zelf patronen enz. Ik snap de nederlandse en engelse patronen allebij.. alleen ik heb eigenlijk alleen nog amigurumi gemaakt.
Dacht ik stel me hier eventjes voor bij de andere nederlanders aangezien er volgens mij geen apart topic is waar dit in kan..
Hoop hier iig heel veel te kunnen leren :)
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-28 02:07 | Show all posts
Welkom op het Nederlandse stukje van het forum.
Het is hier wel rustig, maar hoe meer nederlanders erbij komen hoe meer er gebabbeld gaat worden hoop ik.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-8-29 19:31 | Show all posts
Hoi Dani! Heb je al een introductietopic gemaakt? De meeste doen dat, en het is een goede manier om wat Gold te verdienen en om wat meer mensen te leren kennen.
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-9-23 13:10 | Show all posts
Hallo, ik heb een vraagje. Ik ben echt een zeer grote fan van HAEDs. De laatste dagen staan er terug Haeds bij de nieuwe tracks, maar steeds met vermelding "recycled". Die kan ik niet bekijken, ik ben daar niet voor bevoegd, zegt de melding.
Wat bedoelen ze feitelijk met recycled ?
Groetjes

Comments

dank u wel voor de uitleg  Details Reply Post time 2015-9-25 00:40
recycled betekent dat dat patroon er al op staat op de site, dus daar hebben ze niets aan.  Post time 2015-9-24 01:50
Reply Like

Use magic Report

Post time 2015-9-25 00:40 | Show all posts

rietjefredje

2015-9-23 06:10

Hallo, ik heb een vraagje. Ik ben echt een zeer grote fan van HAEDs. De laatste dagen staan er teru ...

dank u wel voor de uitleg
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-5-16 00:09 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list