| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2018-5-26 03:18
| Show all posts
Hallo allemaal Ik ben ook pas nieuw , en ook met toeval deze site gevonden :)

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-5-26 03:24
| Show all posts
Hallo allemaal ik ben hier ook nieuw ,fijn dat er ook een Nederlandse groep is
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-5-27 00:59
| Show all posts
Ik wist niet dat er een nederlandse babbelbox was.Kan ik me hiervoor aanmelden.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-8-14 23:06
| Show all posts
Is deze Theems nog actief?
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-8-18 20:56
| Show all posts
Is deze Nederlandse babbelbox niet weg geweest, omdat ik hem nu weer zag staan.
Als dat het wel zo was, welkom terug. :D
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-9-10 03:51
| Show all posts
Hoe geraak ik best aan wat gold points voor wat informatie te downloaden? Ik heb zelf spijtig genoeg geen bijdrage en ik wil niet heel het forum onderspammen om aan punten te komen.

Comments

Je kunt ook in threads reageren op de patronen of diaries. Kijk hoe anderen het doen en misschien dit even lezen, http://www.pindiy.com//forum.php?mod=viewthread&tid=262101&fxuid=93296&diytg=93296&pos  Details Reply Post time 2018-9-11 21:05
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-9-11 21:05
| Show all posts

Je kunt ook in threads reageren op de patronen of diaries. Kijk hoe anderen het doen en misschien dit even lezen, http://www.pindiy.com//forum.php ... posttime=1536669895

Verder kun je in my center > tasks elk uur coins verdienen.
Dagelijks inloggen levert ook 50 coins op, alhoewel ikzelf nooit uitlog krijg ik als ik op de site kom elke dag wel 50 coins.

Ga je patronen downloaden dan zou ik voorlopig ver weg blijven van de repaint patronen, want die kosten als download 199 coins en dan de prijs nog die ervoor gevraagd wordt. Gescande patronen kosten 30 coins aan download + eventueel de prijs nog.
Als er een prijs voor de uploader bijstaat moet je ook altijd 2 keer op de pdf, rar of zip klikken. De eerste x is voor de prijs (klik dan in het kleine venster op Paid attachment) en de 2de x voor de download.

Als je reageert in threads spaar je tegelijkertijd voor credits. Na 26 credits ga je naar DIY.1 en als je 126 credits hebt ga je naar DIY.2.
Soms zijn er patronen die je alleen kunt downloaden als je in DIY.1 of 2 zit, dat kun je zien aan de informatie bij de pdf, rar of zip. Het heet read permission, kan zijn 80 of 90.

Voor repaint patronen moet je ook speciale programma installeren om die te openen, zoals voor xsd patronen Pattern Maker viewer en voor pat bestanden PCstitch viewer, deze viewer versies zijn gratis te downloaden van internet.

Comments

dank je wel...weer wat bijgeleerd  Post time 2019-5-24 03:27
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2018-9-22 06:39
| Show all posts
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben blij dat er ook wat in het Nederlands staat want ik begrijp er nog niet veel van. Ik ga eerst maar alle berichten lezen.
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-9-25 04:28
| Show all posts
Ik kan geen bestanden meer downloaden. Krijg dan een foutmelding en een berichtje dat men(pindiy) er vanaf weet. Is dit te omzeilen zodat ik weer patronen kan downloaden??
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2018-9-28 12:57
| Show all posts
very nice!
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-28 18:37 GMT+8 , Processed in 0.077107 sec., 13 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list