| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Search
Hot search: AR doll Spanish Free russian
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2020-3-14 06:26
| Show all posts

Nell58 je copieert best de link van het reeds goedgekeurde patroon naar de threads, en als niemand reageert spreek je best een moderator via prive bericht aan... dat werkt het beste...
succes

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-5-17 14:31
| Show all posts
Hoi allemaal! Ik ben net nieuw hier en probeer mijn weg nog een beetje te vinden. Leuk om meer Nederlandse mensen te zien hier!

Comments

Hallo welkom hier op het Nederlandstalige deeltje van dit giga forum  Post time 2020-5-22 05:30
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-7-6 11:51
| Show all posts
Hello,
Sorry to bother you, i'm looking for someone that can help me to translate this pattern in English, it's a crochet pattern.
Thank you in advance.

IMG_20200705_204347.jpg

Comments

Thank you @katharina, nobody answers in this forum, but i found someone everywhere else and i got my translation. Thank you very much for your answer !! Take Care.  Post time 2020-8-29 06:18
Did someone ever answer you? It's German. But I guess you know that by now. If you still have a problem, let me know. And with these things: a picture helps too. Have a nice day!!  Post time 2020-8-28 12:54
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-7-6 13:26
| Show all posts
Thank you good job very nice
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-9-12 06:14
| Show all posts
Wat mij wel enorm opvalt is dat heel veel anderstaligen DUTCH met DEUTCH verwarren, ze begrijpen niet dat DEUTCH hetzelfde is als GERMAN en DUTCH  hetzelfde is als NETHERLANDS
Kijk dus ook goed na bij het downloaden van patronen of deze echt Nederlands zijj  en niet Duits, en indien ze fout zijn meld het ook even dat de moderators dit kunnen rechtzetten, ik heb dit al heel vaak gedaan...
Dit even ter info!!!

Comments

Ja ons dialect lijkt ook heel vaak op Duits, maar ik kan het haast niet lezen laat staan haken, dus zijn het weggegooide coins uiteraard... een gewaarschuwd spaarder is er 2 waard denk ik dan...  Post time 2020-9-13 05:01
Je hebt helemaal gelijk: je ziet die vergissing zooo vaak! Maar historisch is het ook super verwant/verwarrend. Onze achtergrond is tenslotte "... ben ick van Duitschen bloedt".  Post time 2020-9-12 18:03
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-9-21 22:47
| Show all posts
Nell58

                               
Login/Register to enlarge
2019-6-2 10:37

ik zou graag de reward willen voor een patroon dat in de bounty area staat. Er zijn nieuwe downloadr ...

Eerlijk gezegd begrijp ik dit bericht niet helemaal goed denk ik. Het is alweer meer dan een jaar oud en zal al wel opgelost zijn, maar ik wil hier wel even op antwoorden. Het enige wat ik begrijp is dat je 2x een patroon ge-upload hebt en dat dat patroon er eigenlijk al is, maar dat de reward nog niet geïnd is. Jij hebt dat patroon ook, maak ik eruit op, maar die wordt niet geaccepteerd omdat hij al op de site staat toch?

Je kunt alleen een bounty reward krijgen als je ook als eerste het gevraagde patroon hebt ge-upload. Dus als een bounty nog open staat en het patroon al op de site staat, kun je dat alleen melden bij een moderator of ergens in free talk in het goede daarvoor bericht. Je hebt dan geen recht op de reward en zult die dan ook niet krijgen.

Als je als eerste het goede patroon hebt ge-upload, dan kun je aanspraak maken op de reward door in de bounty  "Thank you very much"  te zetten. Lees daarvoor het eerste bericht in Bounty Area.

Comments

Ik heb in 2017 een patroon geupload voor een bounty en tot mijn verbazing kreeg ik 9 dagen geleden de reward uitbetaald, terwijl ik toch echt toen wel gemeld heb dat ik die geplaatst had.  Post time 2020-11-26 13:29
Ja, dat schreef ik toch ook, maar je moet wel van je laten horen, want waarom staan er anders zoveel bounties open waarvan het patroon al aanwezig is? Maar je moet wel de 1ste uploader zijn.  Post time 2020-11-26 13:05
Hey zephir, dat eerste bericht is flink verouderd en niet meer aangepast hoor, je krijgt de bounty toegewezen als jij wel degelijk het geuploaded, niet enkel door thank you te plaatsen,  Post time 2020-11-19 07:12
Uitbetalen doen ze alleen aan degene die het patroon ge-upload heeft, tenzij het een heel slecht patroon is en jij een betere hebt.  Post time 2020-9-24 21:40
Report thread for Bounties: www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=375339&fromuid=233290 Zet de link van de bounty + de link van het patroon.. Ze kijken dat zo snel mogelijk na en betalen uit!   Post time 2020-9-22 17:32
Soms wordt het over het hoofd gezien omdat die bepaalde bounty al jaren openstaat bijvoorbeeld. Dan kan je deze op de daarvoor bestemde link melden  Post time 2020-9-22 17:30
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-11-21 19:15
| Show all posts
Goedemorgen allemaal, ik zit met een vrij dringende vraag.
Ben HELEMAAL weg van de borduurpatronen van Alisa Okneas (sorry kan/ mag geen link plaatsen) heb nu 2 x geprobeerd een patroon van haar te downloaden, namelijk de Lelies en vanmorgen de Duindoorn, maar wat ik ook probeer, ze komen gewoon niet binnen. Ben er nu 260 punten aan kwijt want dat wordt wel gewoon afgeschreven en begin een beetje wanhopig te worden. Wie o wie kan me helpen. Alle tips/acties zijn zeer welkom.

Comments

Ik kan zelfs nog tot weken na het aankopen downloaden viaibooks, dus eens gekocht heb je het patroon in bezit hoor... en inderdaad, zoniet zeker aan een mod. Vermelden hoor...  Post time 2020-11-24 07:38
Je bent de punten toch niet kwijt? Je kunt tot enkele dagen na betaling via iBooks het patroon nog gratis her-downloaden is mij door moderators verzekerd. Melden als dat niet zo is hoor!  Post time 2020-11-22 21:15
Hallo Kodo51, ik lees net op de free talk dat er meerderen vandaag een download probleem hebben dus best even een moderator contacteren... Je kan wel linken plaatsen hoor maar alles voor de www. Verw  Details Reply Post time 2020-11-22 08:09
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2020-11-22 08:09
| Show all posts
Kodo51

                               
Login/Register to enlarge
2020-11-21 13:15

Goedemorgen allemaal, ik zit met een vrij dringende vraag.
Ben HELEMAAL weg van de borduurpatronen v ...

Hallo Kodo51,
ik lees net op de free talk dat er meerderen vandaag een download probleem hebben dus best even een moderator contacteren...
Je kan wel linken plaatsen hoor maar alles voor de www. Verwijderen en dan lukt het perfect ( blijkt ook nog een bug te zijn)
Verder wens ik jou een fijn weekend toe en veel plezier op het forum,
Xx
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

Post time: 2021-2-7 20:39
| Show all posts
Heeft er nog niemand de jungledieren van jookz en de sambadiere  vsn.....
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2021-2-20 22:45
| Show all posts
Is het nieuwe boek van joke postma nog niet geplaatst en ook niet van sambadieren van iemand anders

Comments

Maybe you need to put a thread, and hope somebody can answer the trhead with a pdf?  Details Reply Post time 2021-2-21 07:46
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-24 05:39 GMT+8 , Processed in 0.089477 sec., 24 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list