Forgot password?
 Register
Author: grandma

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time 2023-11-7 03:16 | Show all posts

er zijn volgens mij genoeg forums over haken in het nls
Reply Like

Use magic Report

Post time 2023-11-16 22:04 | Show all posts
Guten Morgen Mädels, entschuldigt die Störung, ich schreibe mit einem Übersetzer. Gibt es jemanden in der Gruppe, der Labello sammelt? Wenn ja, können Sie mir privat schreiben. Danke ;)
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-2-10 15:27 | Show all posts
Als je een accoun aanmaakt hoe ko je dan verder  
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-2-10 18:58 | Show all posts
Ik heb een vraag een vriendin heeft een account aan gemaakt maar hoe komt ze nu verder
Dat weet ik ook niet meer

Comments

replyen, posts plaatsen, op die manier kun je hoger komen  Post time 2024-6-22 15:03
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-3-5 10:41 | Show all posts
Gerym

Login/Register to enlarge
2024-2-10 18:58

Ik heb een vraag een vriendin heeft een account aan gemaakt maar hoe komt ze nu verder
Dat weet ik  ...

wat bedoel je precies
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-6-22 07:49 | Show all posts
Hallo, ik ben nieuw op deze website. Interessant systeem!
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-7-25 21:36 | Show all posts
Heeft iemand het boek bloemen haken  van sascha blase
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-8-12 02:21 | Show all posts
Als je links bovenin in de zoekbalk de naam typt kun je zien of er iets op dit forum staat.
Er staan 6 berichten op van wat je zoekt, oa 2 boeken. Als je genoeg punten hebt kun je het downloaden.
Succes:)
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-8-13 23:42 | Show all posts
Heeft iemand zin om digitale naai patronen te ruilen? Dan hoeven we niet met deze punten systeem te werken. Stuur een privé bericht als je wil!
Reply Like

Use magic Report

Post time 2024-9-1 23:37 | Show all posts
kan iemand me helpen met patronen uploaden? ik moet een coverplaatje toevoegen maar ik krijg dan een foutmelding (internal server error) het plaatje is minder dan 5mb dus zou goed moeten zijn. heb ook al om hulp gevraagt in de tutorial post maar ik krijg daar niet echt een zinnige reactie helaas :(

Comments

De afmetingen van de foto mogen tegenwoordig niet groter zijn dan 1 mb. Die 10 mb geld dus niet meer.  Post time 2024-9-3 02:14
Hey, wat ik doe is de foto toevoegen. Dan op het upload knopje klikken , deze zegt bij mij vervolgens error. Maar als ik dan op het plaatje klik word hij alsnog toegevoegd aan het veld. Hopelijk helpt  Details Reply Post time 2024-9-2 21:16
Reply Like

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archiver|search|PinDIY.com

2025-7-25 08:57 GMT+8

Quick Reply To Top Return to the list